Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor NdW » 04 sep 2011 11:51

Oef, wat naar JPC! Ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt om het kindje. Hopelijk komt het nu niet meer voor tijdens je zwangerschap. Het zorgt toch iedere keer weer voor spanning en onzekerheid!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 sep 2011 13:03

Oeff, dat was wel even schrikken voor jullie of niet? Hoe voel je je nu? Ben je ook erg moe na zo'n aanval?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 sep 2011 17:34

Gempa, nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Abel! Mooie naam! Gaat alles (nog) goed?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 sep 2011 17:48

Hè bah jpc, kan me voorstellen dat je ke zorgen maakte. Fijn dat alles er goed uitzag.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2011 18:06

Schipje schreef:Hè bah jpc, kan me voorstellen dat je ke zorgen maakte. Fijn dat alles er goed uitzag.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 sep 2011 18:22

bedankt voor de reacties, ik maakte me idd erg zorgen, maar gelukkig voel ik de baby goed! Ben wel erg moe, en nog steeds een beetje dizzy, hopelijk gaat dat snel over!
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 sep 2011 18:25

ajl schreef:Dat is schrikken JPC! Was je alleen thuis of was er iemand bij je? Kan zo'n insult schadelijk zijn voor de kleine uk?

nee ik was op een verjaardag ( bij schoonouders) en daar was het de laatste keer ook al gebeurd :( Zo'n insult kan schadelijk zijn, het trekt namelijk ook al je zuurstof weg, zelf word ik ook blauw om de mond. Bij de geboorte van Hannah kreeg ik het ook en toen kakte haar hartslag helemaal in. dus dat was ook schrikken en dat heb ik nu nog steeds in mijn achterhoofd.
Afbeelding

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 sep 2011 18:28

jpc, hoe zal dat straks met de bevalling gaan? Je zal zeker bevallen onder leiding van een gynaecoloog?

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 04 sep 2011 19:29

Schrikken zeg, jeepeecee. Gelukkig kreeg je een echo ter geruststelling.

Sterkte met de laatste loodjes, NdW en vpk
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 04 sep 2011 20:23

Wat schrikken jeepeecee! Gelukkig was alles wel goed, maar die spanning blijf je denk ik wel houden! Sterkte ermee!

Ik ben weer eens ziek :( Merk echt dat mn weerstand de laatste tijd erg laag is! Het begon vrijdagavond met opeens hevige verkoudheid. Erg slechte nacht gehad, door het hoesten 4x over mn nek gegaan :( De volgende dag echt niet lekker, maar we zouden met fam naar de dierentuin gaan, dus tocg geprobeerd. Het ging eventjes goed, maar had het al snel gehad. Toen ik thuis kwam gelijk mn bed in met 38,8. Nog geen uur later was het 39,4! Snel weer paracetamol ingenomen en toen zakte het gelukkig weer. En toen ging ik naar de wc....ik vloog bijna op van de pijn! vermoedelijk dus een blaasontsteking? Geen idee, nooit gehad... Pijn wordt nu wel wat minder, maar blijft toch. Morgen toch voor de zekerheid maar wat urine inleveren... En hopen dat ik me ook weer snel de oude voel!
Afbeelding

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 05 sep 2011 08:30

@dippie; inderdaad je urine even gaan inleveren! Grote kans dat dat ook de reden is! Hopelijk knap je snel weer helemaal op!

@ndw en vpk; zet hem nog even op met de laatste paar dagen! Tis vandaag niet te warm om te bevallen ;-)

Hier heb ik weer in het ziekenhuis gelegen en nu met rust op bed. Ben blij als alles achter de rug is..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 sep 2011 08:44

He Juffiejuf, het zit je ook niet mee he. Wat balen zeg. Heb je wel n beetje hulp enzo? Sterkte met bed rust.

@Dippie, heb je al contact gehad met je vk? En even je urine laten checken kan ook geen kwaad.

@vpk en Ndw, succes met de laatste loodjes.

Hier gaat het weer wat beter, ondanks dat ik vannacht een maagaanval heb gehad. Maar als ik rustig aan doe. k Ben aan het opruimen enzo.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 sep 2011 09:14

@evelien: waarom moet ik mijn vk bellen dan? Vind ik niet echt nodig en zij al helemaal niet denk ik :wink:

Vanmorgen wilde ik urine opvangen omweg te brengen, maar merkte gister al dat pijn minder werd. Vanmorgen helemaal geen pijn, dus wacht er maar even mee. Ben nog steeds ziek en heb ook totaal geen fut om me nu te gaan douche en aan te kleden om nr de dokter te lopen :-(
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 sep 2011 09:33

oei wat schrikken jpc! gelukkig dat ze even een echo konden maken en dat alles er goed uitzag! hopelijk voel je je snel beter..

wat vervelend juffiejuf, dat je zo'n last hebt.. sterkte!

tja dippie, zou er toch een beetje mee uitkijken. urine inleveren kan nooit kwaad, een 'verwaarloosde' blaasontsteking wel!

nou ndw, hoe staat het ermee??

hier maar weer eens lekker boodschappen gaan doen strax.. :|
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 sep 2011 09:51

Dippie schreef:@evelien: waarom moet ik mijn vk bellen dan? Vind ik niet echt nodig en zij al helemaal niet denk ik :wink:

Vanmorgen wilde ik urine opvangen omweg te brengen, maar merkte gister al dat pijn minder werd. Vanmorgen helemaal geen pijn, dus wacht er maar even mee. Ben nog steeds ziek en heb ook totaal geen fut om me nu te gaan douche en aan te kleden om nr de dokter te lopen :-(

Nou mijn vk zou het wel fijn vinden als ik ziek ben dat ik bel. Vooral als je koorts heb (gehad). Koorts kan gevaarlijk zijn.

Terug naar “Archief”