Moderator: Moderafo's

parkiet schreef:Als je iets retour stuurt, betaal je zelf de verzendkosten. Als je een ander artikel in de plaats daarvan wilt, hoef je daar dan geen verzendkosten over te betalen.
Als je niets terug wilt, moet je het geloof ik wel naar België sturen, dat is weer een nadeel vond ik.
 Liefie, bedankt voor de tip
  Liefie, bedankt voor de tip  

](./images/smilies/eusa_wall.gif) .. dus ja dan moesten we wel fietsen
  .. dus ja dan moesten we wel fietsen   

dus we zijn al klaar voor de winter
  dus we zijn al klaar voor de winter  
 Ik heb voor Frederiek een lange broek en een vestje gekocht, en een winterjas. Die kon ik nergens vinden in maat 62 (ja, vast wel dure merken, maar bij H en M enzo niet). Ik had een hele gave bijna gekocht, in maat 68, toch maar even bij haar gepast, en was veel te groot, dus toch maar teruggehangen. Maar op deze site hadden ze een leuke in maat 62 en lekker goedkoop
 Ik heb voor Frederiek een lange broek en een vestje gekocht, en een winterjas. Die kon ik nergens vinden in maat 62 (ja, vast wel dure merken, maar bij H en M enzo niet). Ik had een hele gave bijna gekocht, in maat 68, toch maar even bij haar gepast, en was veel te groot, dus toch maar teruggehangen. Maar op deze site hadden ze een leuke in maat 62 en lekker goedkoop  Hele goeie tip Liefie!
 Hele goeie tip Liefie!MissF schreef:Leuk Tj! Wat moedig dat je op de fiets bent gegaan.
Die site is echt leuk jaIk heb voor Frederiek een lange broek en een vestje gekocht, en een winterjas. Die kon ik nergens vinden in maat 62 (ja, vast wel dure merken, maar bij H en M enzo niet). Ik had een hele gave bijna gekocht, in maat 68, toch maar even bij haar gepast, en was veel te groot, dus toch maar teruggehangen. Maar op deze site hadden ze een leuke in maat 62 en lekker goedkoop
Hele goeie tip Liefie!

Eigenlijk heb ik nog tot 12 september vrij maar ik ben er echt aan toe
  Eigenlijk heb ik nog tot 12 september vrij maar ik ben er echt aan toe  Niet vanwege Nina want die is zo makkelijk dat ik vaak ''niks'' te doen heb dan ligt ze heerlijk te slapen af en toe is ze een uurtje en soms wat langer wakker.
  Niet vanwege Nina want die is zo makkelijk dat ik vaak ''niks'' te doen heb dan ligt ze heerlijk te slapen af en toe is ze een uurtje en soms wat langer wakker.  
  Hoop dat de rest snel volgt, want op de bon was de helft ook niet aangevinkt. Wel leuk cadeautje en sokjes zaten er bij. Maar idd leuke site en wat ik binnen heb ziet er keurig uit.
  Hoop dat de rest snel volgt, want op de bon was de helft ook niet aangevinkt. Wel leuk cadeautje en sokjes zaten er bij. Maar idd leuke site en wat ik binnen heb ziet er keurig uit.
 )
)
 . Nieke probeert nu zelf te staan en tijgert het hele huis door, gezellig hoor!
. Nieke probeert nu zelf te staan en tijgert het hele huis door, gezellig hoor!

)
 )

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten