Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor Lenny » 01 sep 2011 12:55

@ missf: wat een lekker ondernemend boefje is Jurian :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 sep 2011 15:32

Leuk die stoel! Jurian heeft hem ook. Gekregen van zijn neefje, die speelde er niet meer mee. Maar omdat zijn speelhoekje al vol stond heb ik hem op zijn kamer gezet, en daar zit hij er nog regelmatig op. Hij dreunt al die versjes en zinnetjes mee op, en vindt het ding nog steeds leuk. Ik vind het geluid helemaal niet irritant, het is gelukkig niet zo overheersend, zoals sommig speelgoed
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 01 sep 2011 19:51

parkiet schreef:Als je iets retour stuurt, betaal je zelf de verzendkosten. Als je een ander artikel in de plaats daarvan wilt, hoef je daar dan geen verzendkosten over te betalen.
Als je niets terug wilt, moet je het geloof ik wel naar België sturen, dat is weer een nadeel vond ik.

Volgens de site hebben ze speciaal voor de NL klanten ook een NL retour adres.
Ik heb dinsdagavond wat dingen besteld daar, en vandaag was het in huis. Erg leuk spul allemaal, en de kids vonden het ook helemaal geweldig want er kwamen allerlei verrassinkjes uit de doos :D Liefie, bedankt voor de tip :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2011 20:46

Zonet 15 km gefietst.. ik wilde die ene jas hebben voor milan.. en de 2e was 50% kortine en ik was bang dat het dan snel zou gaan...
we zouden in de auto, maar een of ander onverlaat heeft onze spiegel kapot gemaakt en is doorgereden ](*,) .. dus ja dan moesten we wel fietsen :wink:

ik heb dezen voor milan gekocht, want blauw staat zo super bij milan:

Afbeelding

en milan wilde perse ook een rode jas.. dus deze erbij:

Afbeelding

matteo heeft er al 4 en manoël 2! :mrgreen: :mrgreen: dus we zijn al klaar voor de winter :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 sep 2011 21:02

Leuk Tj! Wat moedig dat je op de fiets bent gegaan.

Die site is echt leuk ja :D Ik heb voor Frederiek een lange broek en een vestje gekocht, en een winterjas. Die kon ik nergens vinden in maat 62 (ja, vast wel dure merken, maar bij H en M enzo niet). Ik had een hele gave bijna gekocht, in maat 68, toch maar even bij haar gepast, en was veel te groot, dus toch maar teruggehangen. Maar op deze site hadden ze een leuke in maat 62 en lekker goedkoop :D Hele goeie tip Liefie!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 sep 2011 09:06

MissF schreef:Leuk Tj! Wat moedig dat je op de fiets bent gegaan.

Die site is echt leuk ja :D Ik heb voor Frederiek een lange broek en een vestje gekocht, en een winterjas. Die kon ik nergens vinden in maat 62 (ja, vast wel dure merken, maar bij H en M enzo niet). Ik had een hele gave bijna gekocht, in maat 68, toch maar even bij haar gepast, en was veel te groot, dus toch maar teruggehangen. Maar op deze site hadden ze een leuke in maat 62 en lekker goedkoop :D Hele goeie tip Liefie!

Ik vind het ook een erg leuke site! Ik zocht iets van het merk Dirkje en zo kwam ik op deze site en ik las zoveel goede reacties... Voor Nina zat er een erg leuk knuffeltje bij en ze vind hem zelf volgens mij ook erg leuk want ze laat hem niet meer los :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 sep 2011 13:10

Morgen ochtend ga ik weer werken :shock: :D Eigenlijk heb ik nog tot 12 september vrij maar ik ben er echt aan toe :oops: Niet vanwege Nina want die is zo makkelijk dat ik vaak ''niks'' te doen heb dan ligt ze heerlijk te slapen af en toe is ze een uurtje en soms wat langer wakker.
Winkelen enz gaat op een duur ook vervelen :lol:

@MissF wanneer moet jij weer werken? Blijf je 24 uur per week werken?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 sep 2011 13:13

Ik heb ook dinsdagavond besteld en vandaag in huis. Alleen maar de helft :? Hoop dat de rest snel volgt, want op de bon was de helft ook niet aangevinkt. Wel leuk cadeautje en sokjes zaten er bij. Maar idd leuke site en wat ik binnen heb ziet er keurig uit.

@Tj, die blauwe jas heb ik ook voor Boudin, en idd ook de 2e voor de helft dus was voor Gerlinde ook gelijk klaar. Ze hebben nog een jas van vorig jaar dus gelukkig geen twee nieuwe. Tis allemaal duur zat. En nu voor drie kinderen shoppen :shock:

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 02 sep 2011 13:26

Hier ook maar vast een winterjas gescoord, echt een leuke (vind ik zelf ;-))

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Beetje klein plaatje, maar ik denk dat het wel leuk staat met zo'n blond koppie er boven.

@liefie. Hier gaat het heerlijk, het wordt steeds leuker :-). Nieke probeert nu zelf te staan en tijgert het hele huis door, gezellig hoor!
Laatst gewijzigd door Stip op 02 sep 2011 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 sep 2011 13:34

Die is ook leuk Stip!

Liefie, ik heb tot de 16e verlof, en heb daarna nog 2 weken vakantie, omdat ik dit jaar nog geen vakantie op heb genomen. Ik heb dus nog steeds bijna 6 weken staan, dat krijg ik anders nooit op. Dan stapelt het zich volgend jaar weer op. Ik blijf wel gewoon 24 uur werken, minder kan sowieso niet op mijn werk, en meer zit er even niet in, met alle bezuinigingen, en ik denk ook dat ik dat niet volhou, nu mijn man amper thuis is. Ik heb er ook enorme zin in :D
Werkse morgen alvast!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 sep 2011 13:50

Leuke jas stip! (past mooi bij je naam :lol: :mrgreen: )

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 02 sep 2011 13:56

:lol:
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 sep 2011 14:15

@MissF Lekker hoor nog even vrij! Maar jij hebt het ook een stukje drukker dan mij met een peuter en baby geniet ervan!
Werken gaat wel goed komen heb er veel zin in.

@Stip Leuk joh dat het zo goed gaat met N hoe groter ze worden hoe leuker ben ik wel achter gekomen. Wat een super leuke jas!

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 02 sep 2011 14:24

Lijkt me afschuwelijk zo'n muziekstoel :oops:
Ik hou zowieso niet van die grote plastic speelgoeddingen in m'n huis.
Maar ja... kinderen vinden dat leuk he? :?

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 02 sep 2011 14:44

Wat geven jullie een oppas 's avonds? Die op komt passen als je eens samen weg wilt?
En wat geef je een meisje (leerlinge middelbare school) die een paar uurtjes komt oppassen ivm werk?

Ben benieuwd wat jullie doen/ wat gebruikelijk is enz.

Terug naar “Archief”