Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor Sterretje » 30 aug 2011 21:51

@Jannoek: Le Theme kids heeft wel leuke jongens kleding dus als je keer bij je ouders bent. Weet alleen niet of zo nog wel babykleding hebben. Hadden ze wel, maar twijfel er over. En verder Ten Hove of Kids en Koters. Zijn wel winkels waar leuke dingen tussen hangen. Maar voor meiden is er echt meer keus dan voor jongens.
Voor mijn gevoel kun je een meisje veel makkelijker mooi aankleden dan een jongen.
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 30 aug 2011 21:58

Daar heb je naar mijn gevoel idd gelijk in Sterretje! Kwam pas in een winkel met 4 wanden meisjes- en 1 wand jongenskleding :?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 30 aug 2011 22:15

Wat zijn er nog meer mooie refowebkids op de foto.

Meisjes kleren zijn er echt veel meer dan jongenskleren. Maar jongens zijn ook minder bijzondere dingen nodig en de kleding is ook gemakkelijker te combineren. Meisjes hebben meer echte setjes en meer afwisseling.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 aug 2011 06:50

plus jongen broek en meer niet, meiden: broek, legging, trakking, jakking of hoe ik het moet typen, en dan hebben we nog niet eens de maillot en de panty gehad! :shock: Dan bne je ook meer nodig.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 aug 2011 08:18

memmem, wat heb je trouwens een prachtige dochter! Ik denk dat dat mooie rode haar ook Frederieks toekomst is. Die is nu al veel langer rood dan Jurian was, en ze heeft rode wenkbrauwen, dus ik denk dat het blijft. Ik vind dat zo mooi :D (en dan de kleur van Eveliens haar, fantastisch :D )

Vanmorgen was Jurian weer lekker vroeg wakker. Hij sliep bij ons omdat hij al snotverkouden was en hij gisteravond een aanval van pseudokroep kreeg. Dus ik had al een tijd met hem in de douche gezeten, maar durfde hem niet zo goed weer in zijn eigen bed te leggen. Dus vanmorgen was hij al vroeg wakker en ging naar beneden. kom ik later beneden, staat de koelkast open, pakken vla op de salontafel, hij had 1 pak vla bijna leeggemaakt in een bakje en leeggegeten, de limonadefles stond ernaast, daar had hij wel een beker voor gepakt, maar niet opgedronken (ik denk dat pure limonade hem te zoet was ;) ), heel mijn naaidoos was leeg, de naaimachine stond aan, een peer lag met een mes ernaast op de grond, die had hij geprobeerd te schillen. En temidden van de zooi zat hij met mijn gitaar heel lief te zingen :D

Ik was al blij dat hij niet de rose gepakt had die in de koelkast stond en had opgedronken. Vorige week heb ik al de keukenkastjes aangepast, door het brood enzo naar een bovenkastje te verhuizen, maar blijkbaar vindt hij wel andere manieren. Voortaan moet ik toch maar weer op tijd mijn bed uit, om dit te voorkomen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 31 aug 2011 11:15

AAAAAh Stip, wat een lief meisje hebben jullie :D

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 aug 2011 11:54

@Stip Wat een schatje gaat alles goed met jullie?

@MissF haha Jurian is er ook een hoor dat is geen uitslapen meer voor jou :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 aug 2011 13:08

@MissF, wat een boef. Hoe oud is hij nu? En als je dochtertje rode wimpers heeft dan weet ik wel zeker dat ze rood wordt. :mrgreen: Leuk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 aug 2011 15:39

Jurian is nu 2 jaar en 7,5 maanden.
Vanmiddag lag opeens de voortuin vol met paperassen van mijn man. Bleek hij boven op onze slaapkamer te staan bij het open raam (waar hij zo uit zou kunnen vallen, die dingen doe ik dus overdag ook maar niet meer open), en alles uit mijn mans nachtkastje naar beneden te mikken. Aan de ene kant is hij enorm ondernemend, maar hij kan ook zo goed alleen spelen, dan kan hij zo anderhalf uur met zijn duplo zitten spelen. Maar soms.... ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 aug 2011 16:26

Wat een ontzettende boef. :lol:

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 31 aug 2011 20:17

MissF schreef:Jurian is nu 2 jaar en 7,5 maanden.
Vanmiddag lag opeens de voortuin vol met paperassen van mijn man. Bleek hij boven op onze slaapkamer te staan bij het open raam (waar hij zo uit zou kunnen vallen, die dingen doe ik dus overdag ook maar niet meer open), en alles uit mijn mans nachtkastje naar beneden te mikken. Aan de ene kant is hij enorm ondernemend, maar hij kan ook zo goed alleen spelen, dan kan hij zo anderhalf uur met zijn duplo zitten spelen. Maar soms.... ;)

Dat soort streken komt me heel bekend voor! Wij hebben drie van die boeven. Die doen echt precies dezelfde dingen. Ik moest ook echt lachen om je vorige verhaal. Dergelijke situaties hebben we hier ook wel gehad. Troost je, het gaat wel weer over. Alhoewel ik soms echt verbaasd ben dat ze altijd van die rare dingen weten te verzinnen.
Lekker smerig: Toen de oudste twee klein waren, speelden ze eens met een tractortje. Had de ene een drolletje op de vloer gelegd, om de trekker door te laten rijden, "want dat doen trekkers altijd". :lol:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 31 aug 2011 20:33

Galateia schreef:Argh, liefie, hoe zit het daar met verzendkosten en retourkosten? Ik zag me een lief jurkje voor een paar euro...

Als je iets retour stuurt, betaal je zelf de verzendkosten. Als je een ander artikel in de plaats daarvan wilt, hoef je daar dan geen verzendkosten over te betalen.
Als je niets terug wilt, moet je het geloof ik wel naar België sturen, dat is weer een nadeel vond ik.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2011 11:20

haha wat een boef missf!!

ik vrees ook voor zulke praktijken bij Manoël... als je ziet hoe hij nu is.. echt ik herken het niet van Milan en Matteo.. die waren een stuk makkelijker en rustiger!

ik heb gisteravond de muziekstoel van zolder gehaald.. en het is een groot succes.. hij is er nu bijna al de hele ochtend mee aan het spelen :lol: :lol:

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2011 11:36

Wordt je niet gek van dat geluid??

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 sep 2011 11:48