memmem, wat heb je trouwens een prachtige dochter! Ik denk dat dat mooie rode haar ook Frederieks toekomst is. Die is nu al veel langer rood dan Jurian was, en ze heeft rode wenkbrauwen, dus ik denk dat het blijft. Ik vind dat zo mooi

(en dan de kleur van Eveliens haar, fantastisch

)
Vanmorgen was Jurian weer lekker vroeg wakker. Hij sliep bij ons omdat hij al snotverkouden was en hij gisteravond een aanval van pseudokroep kreeg. Dus ik had al een tijd met hem in de douche gezeten, maar durfde hem niet zo goed weer in zijn eigen bed te leggen. Dus vanmorgen was hij al vroeg wakker en ging naar beneden. kom ik later beneden, staat de koelkast open, pakken vla op de salontafel, hij had 1 pak vla bijna leeggemaakt in een bakje en leeggegeten, de limonadefles stond ernaast, daar had hij wel een beker voor gepakt, maar niet opgedronken (ik denk dat pure limonade hem te zoet was

), heel mijn naaidoos was leeg, de naaimachine stond aan, een peer lag met een mes ernaast op de grond, die had hij geprobeerd te schillen. En temidden van de zooi zat hij met mijn gitaar heel lief te zingen

Ik was al blij dat hij niet de rose gepakt had die in de koelkast stond en had opgedronken. Vorige week heb ik al de keukenkastjes aangepast, door het brood enzo naar een bovenkastje te verhuizen, maar blijkbaar vindt hij wel andere manieren. Voortaan moet ik toch maar weer op tijd mijn bed uit, om dit te voorkomen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...