Roken is slecht, ongezond, en je leeft er minder lang door. dit is algemeen bekend. Maar in Refomatoriche kringen wordt stug doorgerookt. Dit komt omdat het vroeger niet bekend was hoe slecht het wel niet was,dus het was geaccepeteerd de dominee rookte ook dus dan mag het.
Maar het blijkt wel weer dat in de Rematoriche kringen alles bij het ouden blijft. een vrouw mag niet in een broek lopen, tv mag niet, muziek op de radio mag ook niet. ik heb op school geleerd dat er duivels teksten in voorkomen als je heel goed luisterd of het andersom afdraaid. Ja ik heb op een refo school gezeten. Maar roken mag wel.
Deze ziektes kan je allemaal krijgen van roken
longkanker .hartinfarct, herseninfarct, vaatziekten, beschadiging van nieren, verandering van uiterlijk, reuma, depressiviteit, ongevoeligheid voor insuline, andere ziektes aan de longen.
Omdat het nou eenmaal geaccepeteerd is in jullie kringen wordt hier weinig van gezegd. Ik geloof zelf niet in de God van de bijbel, maar ik vind wel dat je zuinig moet zijn op je lichaam en
dat roken in Refomatoriche kringen een hoofd zonden is.
Ik hoop dat jullie het met mijn eens zijn dat roken, echt niet kan in jullie kringen en als jullie vinden dat het wel kan, zou ik graag willen weten waarom dit dan wel kan en waarom TV, top 40, muziek luisteren enz niet mag.