gefeliciteerd Milan met je 6e verjaardag!
Hier gelukkig wel doorslapers, ik zou er niet zo goed tegen kunnen, nog steeds elke nacht eruit. Jurian slaapt van 19.00 tot 7 ongeveer, soms tot 8 uur. Als Frederiek dan nog slaapt, dan kruipt hij nog even bij mij, en vaak word ik dan wakker en is hij verdwenen, dan zit hij beneden te spelen.
Frederiek slaapt steeds vaker van 22.00 tot 8 uur of nog later, soms nog wat vroeger.
Bij Jurian merk ik wel dat als hij heel af en toe nog een middagdutje doet, hij 's avonds erg laat slaapt. Maar dan slaapt hij de dag erna wel uit. Als hij al om half 7 slaapt, dan is het 's morgens ook vroeg. Beetje schipperen dus, hoe we het doen. Want heel af en toe is dat dutje 's middags echt nodig, dan is hij helemaal op.
Aikongirl, Jurian is natuurlijk wel een jaartje jonger, maar die slaapt volgens mij voorlopig ook nog niet in zijn grote bed, hoor, als hij het zelf mag bepalen. Die heeft nu al weken 2 bedden op zijn kamer staan, maar hij weigert om over te stappen naar het grote bed. Binnenkort toch maar zijn ledikantje weghalen, want het is wel erg vol op zijn kamertje. En dan is hij helemaal aan zijn grote bed gewend als Frederiek zijn ledikantje nodig gaat hebben. Ben benieuwd hoe je jongste slaapt in haar ledikantje

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...