oh, prachtig gempa!
je bent er vlot bij ajl, dat je alles al bijna klaar hebt, heerlijk!
hier vanmorgen het hemeltje uitgewassen, als die droog is strijken en dan ga ik ook de wieg maar eens opmaken...
het schiet voor jou zeker ook al op evelien! wat balen dat je je zo belabberd voelt, hopelijk knapt dat nog wel op en blijft dat niet de rest van de tijd zo..
hier gaat het ook prima, alles nog rustig (helaas)
vanmorgen weer bij de vk geweest en goedgekeurd. beebje is inmiddels netjes ingedaald
had nu de vk die bij mijn eerste bevalling is geweest, een lief mens. ze zei dat ze vrijdag en zaterdag dienst heeft en daarna 3 wk vakantie dus ik heb hem/haar even goed toegesproken dat ie vrijdag of zaterdag wel mag komen! haha
het stinkt hier enorm naar verf in huis.. m'n lieve schoonmama heeft de nieuwe dakkapel afgeschilderd, oh, wat ben ik blij dat dat netjes klaar is! morgen lekker ramen lappen en dan alleen nog wachten op de gordijnen maar dan is het echt helemaal perfect.
ndw houdt zich aardig stil.....

@ dippie: wij hebben bij de eerste de box in elkaar gezet toen ze 3 weken oud was ofzo. nu hebben we 'm nog staan dus ik denk dat 'ie binnenkort maar weer omhoog moet.
kleertjes en dekentjes/lakentjes heb ik in de eerste week van m'n verlof uitgewassen, dat was dus zeg maar in week 35. de wiegbekleding wat later omdat die nog niet helemaal klaar was (en het hemeltje nu dus pas).
tja, dat is een beetje zoeken. doe je het heel vroeg, dan zou je er zo weer aan beginnen omdat het al weer muffig/stoffig wordt. maar komt je beeb te vroeg is het wel lekker als je het klaar hebt
overigens heb ik een geurbuiltje van robijn erbij in de kast gehangen (je hebt ze ook van zwitsal), dat ruikt heerlijk!