Moderator: Moderafo's
RogierV schreef:Dankje mortlach voor spacechem.....I didnt know i did not knooooow!
Mortlach schreef:Dat is typisch zo'n spel waar ik me verre van moet houden. Uit ervaring weet ik dat ik er anders veel te veel tijd in zou steken.
smArtjan schreef:Ik heb dit weekeinde eindelijk DCS: A-10C Warthog binnen gekregen.
Nu alleen de komende maanden een nieuw systeem en wat extra's aanschaffen om deze super-sim op een wat professioneler wijze te kunnen spelen. Bij de extra's denk ik aan: TrackIR 5, 2 extra beeldschermen en de Thrustmaster HOTAS Warthog-joystick
Gaat wel het nodige kosten, maar uiteindelijk is het dat wel waard met zo'n game!
Mortlach schreef:Volgens mij heb ik daar een tijdje terug een video van gezien waarin werd gedemonstreerd hoe je dat ding moet starten - hyperrealistisch, dus 3000 checks en knopjes en metertjes. Video duurde geloof ik dik 20 minuten, maar toen draaiden de motoren ook hoor. Voor mij gaat dat net een tikkie te ver qua realisme, maar als je daarvan houdt, is het ongetwijfeld een topspel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten