mohamed schreef:Waar landt het vliegtuig, in Rome zelf of een plaats er net buiten?
'Onze' vlucht land op Rome Fiumicino (waar dat dan ook al wezen mag

@Mohammed, ik zie nu pas de foto's die je geplaatst hebt, dat ziet er super uit

Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Waar landt het vliegtuig, in Rome zelf of een plaats er net buiten?
Beste mw toch, we gaan naar Italië en ontbijt kennen ze daar niet of nauwelijks. Het is een kopje koffie en een zoet broodje waarmee ze je afschepen en dat moet je nog staand nuttigen ook. De maaltijd optioneel gebruiken tegen geringe betaling lijkt mij de beste optie, want die monniken zijn ware keukenprinsen naar het schijnt, waarbij de maaltijd alleen al reden zat is om naar Rome af te buigen.
christien schreef:'Onze' vlucht land op Rome Fiumicino (waar dat dan ook al wezen mag)
christien schreef:'Onze' vlucht land op Rome Fiumicino (waar dat dan ook al wezen mag)
mohamed schreef:Beste mw toch, we gaan naar Italië en ontbijt kennen ze daar niet of nauwelijks. Het is een kopje koffie en een zoet broodje waarmee ze je afschepen en dat moet je nog staand nuttigen ook. De maaltijd optioneel gebruiken tegen geringe betaling lijkt mij de beste optie, want die monniken zijn ware keukenprinsen naar het schijnt, waarbij de maaltijd alleen al reden zat is om naar Rome af te buigen.
mw schreef:Tjah, weet ik veel. Ik kom nooit in Italië. Ik wacht wel gewoon af wat ik voorgeschoteld krijg
mohamed schreef:In Italië is de maaltijd heiliger dan de mis, dus als je je neus er voor ophaalt beledig je hen tot in het diepst van hun zielen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten