games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 25 jun 2011 19:06

Ben nu maar weer eens Battlefield 2 an het installeren. Eens kijken of het na al die jaren nog steeds een leuk spel is. (alhoewel 1942 mijn sterke voorkeur had)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 jun 2011 20:03

Faramir schreef:Ben nu maar weer eens Battlefield 2 an het installeren. Eens kijken of het na al die jaren nog steeds een leuk spel is. (alhoewel 1942 mijn sterke voorkeur had)

gog.com (Good Old Games) is een geweldige site met allerlei klassieke spellen voor weinig.

Van de week nog Master of Orion 1+2 gekocht voor 6 dollar.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 26 jun 2011 13:34

Farmamir SISU server 166 spelers Standaard bf2 alleen in het weekend.

Dus ff 100 extra mensen dan dat je gewend bent:P doet overigens wonderen voor gameplay.
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

Speedlion
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Speedlion » 27 jun 2011 13:54

Ik heb Ubuntu als besturingssysteem, dus WIndows-spellen doen het niet op mijn computer... wat dus betekent dat praktisch alle spellen wel kan vergeten... als ik spellen speel zijn het wel DS-spellen... lievelingsspellen-serie is dan ook de Ace Attorney-spellenreeks... Verder heb ik wat andere spellen, maar over het algemeen breng weinig van mijn tijd door met gamen...
If there's no pain and suffering in the world, what would be the difference between heaven and earth?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 jul 2011 18:11

Het volgende goede nieuws wil ik de hardcore gamers onder ons niet onthouden:

Eén van de grootste franchises van Konami, en wellicht zelfs ter wereld, is Metal Gear Solid. De game kreeg al de nodige uitgaven en vandaag leren we dat deze een HD upgrade krijgen in bundelvorm. Konami kondigt namelijk de Metal Gear Solid HD Collection aan voor zowel de PlayStation 3 als Xbox 360. Het gaat hierbij om een pakket bestaande uit Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Metal Gear Solid 3: Snake Eater en Metal Gear Solid: Peace Walker.

Alle titels zijn geoptimaliseerd en opnieuw opgebouwd voor beide systemen, waarbij er onder andere een nieuwe gebruikersinterface is voor de HD resoluties, opnieuw getekende art, geheel nieuwe Trophies en Achievements, ondersteuning voor de rechter analoge stick en rumble en verbeterde audio.

Hideo Kojima legt uit dat Peace Walker weliswaar een onderdeel is van de bundel, maar dat het geen onderdeel is van de onlangs aangekondigde PSP Remaster serie, waarbij PlayStation Portable titels een HD upgrade krijgen voor de PlayStation 3. Toch krijgen de Sony fans een leuk extraatje, "Transfarring" genaamd, welke gebruikt zal worden voor Peace Walker. Alhier kan er één save game gebruikt worden voor zowel de PlayStation Portable als PlayStation 3 versie van de game. Helaas is nog niet bekend hoe dit gaat werken met Trophies.

De Metal Gear Solid HD Collection zal in november verschijnen.

Afbeelding

Bron: Gamed.nl

Op dit moment is Metal Gear Solid 4 het beste wat de Playstation 3 te bieden heeft en straks kan daar Metal Gear Solid 3 dus sowieso aan toegevoegd worden. En dan ook nog een nieuwe Zelda die uiteraard exclusief op de Wii verschijnt. Duidelijk is dat het een goed jaar belooft te worden voor de hardcore gamer!

Faramir

Berichtdoor Faramir » 10 jul 2011 18:43

RogierV schreef:Farmamir SISU server 166 spelers Standaard bf2 alleen in het weekend.

Dus ff 100 extra mensen dan dat je gewend bent:P doet overigens wonderen voor gameplay.

Ik heb het een paar dagen gespeeld en toen liep ik in een winkel langs Battlefield: Bad Company 2 voor de PS3. Het was een zacht prijsje dus heb hem meegenomen. Wat een waanzinnig spel is dat, dat ik die niet eerder heb gekocht. Super gaaf dat er zo ontzettend veel kapot kan. :)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 jul 2011 21:06

mohamed schreef:Op dit moment is Metal Gear Solid 4 het beste wat de Playstation 3 te bieden heeft en straks kan daar Metal Gear Solid 3 dus sowieso aan toegevoegd worden.

Qua MGS bedoel je hoop ik. Over smaak valt niet te twisten, maar er zijn toch wel heel wat titels die ik boven MGS4 plaats. (Batman Arkham Asylum, Uncharted, God of War, om er eens een paar te noemen).

En dan ook nog een nieuwe Zelda die uiteraard exclusief op de Wii verschijnt. Duidelijk is dat het een goed jaar belooft te worden voor de hardcore gamer!

Wii en hardcore games gaat niet samen in 1 zin :-)

Maar goed, ik ben wel blij met die remakes hoor. Ik verwacht dan ook wel dat ik het koop tegen die tijd, net als de Splinter Cell remakes trouwens.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 jul 2011 21:07

Faramir schreef:Ik heb het een paar dagen gespeeld en toen liep ik in een winkel langs Battlefield: Bad Company 2 voor de PS3. Het was een zacht prijsje dus heb hem meegenomen. Wat een waanzinnig spel is dat, dat ik die niet eerder heb gekocht. Super gaaf dat er zo ontzettend veel kapot kan. :)

Ow, die multiplayer van BFBC2 is helemaal geweldig! Ik moet het eigenlijk ook weer eens oppakken...

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 jul 2011 08:44

Mortlach schreef:Qua MGS bedoel je hoop ik. Over smaak valt niet te twisten, maar er zijn toch wel heel wat titels die ik boven MGS4 plaats. (Batman Arkham Asylum, Uncharted, God of War, om er eens een paar te noemen).

Nee qua totaal aanbod van spellen bedoel ik en ook al is het inderdaad een kwestie van smaak, het gros van de recensenten is het met me eens want MGS4 heeft een aantal perfect scores gehad.
Wii en hardcore games gaat niet samen in 1 zin :-)

Maar goed, ik ben wel blij met die remakes hoor. Ik verwacht dan ook wel dat ik het koop tegen die tijd, net als de Splinter Cell remakes trouwens.

Games als Zelda en Metroid Prime zijn as hardcore as it gets (en Mario Galaxy ook) en het hardcore publiek heeft Nintendo groot gemaakt! ;)

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 11 jul 2011 11:26

Niks over Zelda.

Ik weet nog wel dat Link to the past voor SNES uitkwam. Gewldige game zou hem zo weer kunnen spelen.
MGS vond ik ook wel tof maar hetwel zoiets van `maak er in hemelsnaam een film van` in plaats van een game.

Ja jongens BFBC is ook leuk, maar heb je 166 man op een map?

De eerste die Legend of Zelda nog lastert kom ik ff opzoeken :P

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 jul 2011 11:36

RogierV schreef:Niks over Zelda.

Ik weet nog wel dat Link to the past voor SNES uitkwam. Gewldige game zou hem zo weer kunnen spelen.
MGS vond ik ook wel tof maar hetwel zoiets van `maak er in hemelsnaam een film van` in plaats van een game.

Ja jongens BFBC is ook leuk, maar heb je 166 man op een map?

Mwa, is 28 niet genoeg dan? Zeker de grotere vehicle maps zijn behoorlijk groot maar voelen toch niet al te leeg aan.

De eerste die Legend of Zelda nog lastert kom ik ff opzoeken :P

Ik heb volgens mij alleen WindWaker echt gespeeld, maar over het algemeen doet Zelda me helemaal niks. Wanneer wil je langskomen? :-)

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 11 jul 2011 11:40

Ik ben over 5 weken als het goed is bij Kilkenny kom ik ff langs:P In Thomastown(Baile mhic andain:P)

Nee 28 man vind ik niet genoeg.
Het leuke van een groter aantal spelers is dat je speldynamiek ook helemaal veranderd.

Project Reality Mod is wel heel goed gedaan voor BF2 weet niet of je hem kent.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 jul 2011 12:15

RogierV schreef:Ik ben over 5 weken als het goed is bij Kilkenny kom ik ff langs:P In Thomastown(Baile mhic andain:P)

Als je een paar pakken hagelslag (puur) voor me kan meenemen, ben je meer dan welkom hoor :-)

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 11 jul 2011 12:24

Venz of de Ruiyter?

Mortlach
Maarschalk