Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Ben nu maar weer eens Battlefield 2 an het installeren. Eens kijken of het na al die jaren nog steeds een leuk spel is. (alhoewel 1942 mijn sterke voorkeur had)
RogierV schreef:Farmamir SISU server 166 spelers Standaard bf2 alleen in het weekend.
Dus ff 100 extra mensen dan dat je gewend bent:P doet overigens wonderen voor gameplay.
mohamed schreef:Op dit moment is Metal Gear Solid 4 het beste wat de Playstation 3 te bieden heeft en straks kan daar Metal Gear Solid 3 dus sowieso aan toegevoegd worden.
En dan ook nog een nieuwe Zelda die uiteraard exclusief op de Wii verschijnt. Duidelijk is dat het een goed jaar belooft te worden voor de hardcore gamer!
Faramir schreef:Ik heb het een paar dagen gespeeld en toen liep ik in een winkel langs Battlefield: Bad Company 2 voor de PS3. Het was een zacht prijsje dus heb hem meegenomen. Wat een waanzinnig spel is dat, dat ik die niet eerder heb gekocht. Super gaaf dat er zo ontzettend veel kapot kan.
Mortlach schreef:Qua MGS bedoel je hoop ik. Over smaak valt niet te twisten, maar er zijn toch wel heel wat titels die ik boven MGS4 plaats. (Batman Arkham Asylum, Uncharted, God of War, om er eens een paar te noemen).
Wii en hardcore games gaat niet samen in 1 zin
Maar goed, ik ben wel blij met die remakes hoor. Ik verwacht dan ook wel dat ik het koop tegen die tijd, net als de Splinter Cell remakes trouwens.
RogierV schreef:Niks over Zelda.
Ik weet nog wel dat Link to the past voor SNES uitkwam. Gewldige game zou hem zo weer kunnen spelen.
MGS vond ik ook wel tof maar hetwel zoiets van `maak er in hemelsnaam een film van` in plaats van een game.
Ja jongens BFBC is ook leuk, maar heb je 166 man op een map?
De eerste die Legend of Zelda nog lastert kom ik ff opzoeken
RogierV schreef:Ik ben over 5 weken als het goed is bij Kilkenny kom ik ff langs:P In Thomastown(Baile mhic andain:P)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten