Cathy schreef:Mariamagdalena schreef:Hoi, hij is niet aanspreekbaar en kijkt heel erg op vrouwen neer. ....... Hij is heel argessief thuis en maakt iedere dag ruzie, zegt zij. En ook dat de kinderen bang voor hem zijn, en dat alles wat zij doet fout is. .....Toch slaat hij haar steeds en de kinderen ook. Hij is er ook trots op dat hij haar slaat......
Het lijkt erop dat dit heerschap enige therapie behoeft
En mijn mening is, als dit allemaal waar is, dat deze mevrouw en haar kinderen zo snel mogelijk het huis verlaten. Al is het niet voor haarzelf, dan wel voor haar kinderen, die nu opgroeien met een totaal verwrongen beeld van een relatie, wat later zijn tol weer zal eisen.
Maar hoe was het Mm?
Dat is het nou juist, ze kan niet weg, dat had ik al geschreven.
En waarom dat is, vertel ik liever niet, dat is nl heel pijnlijk.
Maar hij heeft idd therapie nodig.
En of die kinderen later een relatie zullen krijgen, weet ik niet, ik weet niet of ze zo oud worden......... meer kan ik niet over de situatie zeggen.
Maar....... hoe is het nou gisteren gegaan........ goed!
Ik had natuurlijk ervoor gebeden, eerst deed hij stug, negeerde hij mij, en ik hield ook wat afstand, zijn vrouwtje deed normaal.
Toen moest ik met hem op het podium staan, en af en toe lachte ik vriendelijk zijn kant uit, aan het eind van de avond deed hij normaal, voor zover je dat van hem kunt zeggen. Ik ben blij dat ik hem heb kunnen vergeven, maar het zal nooit een vriend van mij worden, hij staat bekend als een akelige man. Mijn man vind hem wel leuk (of zielig, daar ben ik nog niet achter) en doet een hoop dingen met hem.
Maar ik weet dat hij onberekenbaar is, en dat is levensgevaarlijk, hij had ook vor de zekerheid gisteren wat familie meegenomen, allemaal van die aso's (sorry dat ik het zeg). Maar ik ben niet bang, ik ben Christen en gebed is het grootste wapen, bovendien bid ik voor situaties, dat ik vervuld mag zijn van de Heilige Geest, en ik voel dat God van mij houdt, en mij helpt. Ik weet dat God ook van die gast houdt, raar he? Maar het is zo