Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Gisterenavond zei mijn man nu is het klaar je stopt met borstvoeding (was weer maar eens in huilen uitgebarsten ) maar ik wil helemaal niet stoppen ben ik wel achter gaan er weer voor 1000000% voor. Gelukkig staat mijn man er helemaal achter en steunt mij goed
paprikameisje2 schreef:maar zou een man het wel begrijpen dat je met veel pijn een kind zit te zogen terwijl er ook goede voeding is met een fles? Denk wel eens dat ze ons volslagen hormonale voedinsgbom vinden.
ajl schreef:En ze hebben gelijk ook
Mijn man heeft mij de 2e keer 'gedwongen' om te stoppen met de bv. Hij heeft zelf flesvoeding gekocht met nieuwe flessen en er was geen discussie mogelijk. Toen vond ik het vreselijk. Nu, achteraf, kan ik hem niet meer dan gelijk geven. Ik had in 5 weken 3x borstontsteking gehad, continue spruw en 2x buikgriep, was echt aan het einde van mijn latijn.
liefie schreef:@MissF Elk uur voeden is lastig zeker als je nog een peuter rond hebt lopen. Maar je man kan Frederiek toch ook gewoon lekker vasthouden zonder te voeden
ajl schreef:Ik merkte bij de 2e ook dat ik sneller de baby pakte, terwijl hij zich meer met de oudste bemoeide. Die moet ook aandacht hebben en is in feite al een deel van zijn aandacht kwijt. Ik hoor dat bij collega's om mij heen ook als er meer komen. Moeder bemoeit zich met de jongste, vader neemt de oudere kids onder zijn hoede. Mijn man kwam er in het begin ook wel achter dat hij haar veel minder vaak vast had, dan het bij de eerste het geval was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten