Kan me voorstellen dat het zo niet echt leuk meer is, Liefie. Hopelijk helpt het, en anders wordt ze met de fles vast ook prima groot

Hier gaat de bv nog steeds wel goed. Ze heeft alleen flinke last gehad van krampjes, en ik dacht steeds dat ze honger had, en legde haar steeds aan. Maar dan zat ik de hele dag met haar op schoot, en dat wilde ik niet, want mijn huishouden en vooral Jurian kregen geen aandacht meer. Toen heb ik besloten om of te stoppen of een beetje ritme te gaan brengen. En voor dat laatste gekozen. Nu nog drinkt ze niet om de 3 uur hoor, soms 2,5 soms 4,5, maar niet te veel meer aanleggen, waardoor de krampjes ook minder zijn geworden, en na het drinken een poosje rechtop houden. Dat lijkt goed te werken. Nu heb ik meteen meer tijd voor Jurian en zelfs mijn huis is best netjes

Dus ik ga nog maar vrolijk door. Alleen zei de verpleegster van het cb dat het beter is om van het tepelhoedje af te stappen, omdat ze anders niet meer zonder gaat doen. Nu maakt me dat niet zo heel erg meer uit, maar toch maar zonder geprobeerd. Ik heb ontdekt dat als ze even met tepelhoedje zuigt, ze het dan prima zonder kan. Dus dat is overdag de tussenoplossing. 's nachts heb ik daar geen zin in, dan doe ik zo simpel mogelijk, dus lekker met tepelhoedje. Wie weet drinkt ze binnenkort helemaal zonder, dat is wel handig omdat ik dan die dingen niet mee hoef te zeulen als ik ergens heen wil.
Wat ik wel lastig vind van bv geven is het onregelmatige. Zo ga ik vanavond voor de eerste keer weer zonder kids weg, wel in de stad gewoon, zodat ik zo thuis ben als Frederiek echt perse wil drinken, maar ik kan het zo moeilijk regelen. Want als ik haar na 3 uur wil laten drinken vertikt ze het. Echt die lipjes stijf op elkaar. Pas als zij het wil, drinkt ze goed. En dan moet ik er dus ook maar net zijn. Zondag ben ik naar de kerk geweest, na 5 minuten kreeg ik al een smsje van mijn man: kom maar naar huis want ze wil NU drinken

En dat is dan ook echt zo. Maargoed, regelmaat zal vast wel een keer komen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...