Ja, natuurlijk hebben we hem dat geleerd, maar het gaat dus wel eens mis. Maar! Niet getreurd! De wc is weer helemaal blinkend schoon en mama en zoon zijn helemaal schoon uit de douche gekomen.
Hij was vandaag echt een schatje, om op te vreten. Nu mag hij niet meer groeien, hoor
We hebben natuurlijk samen vakantie, dus wij heten nu 'vakantie-mama' en 'vakantie-S'. Hij kwam zomaar vandaag naar me toe en zei dingen als: "ik vind vakantie met mama heel erg leuk!"
En we gingen naar logopedie en wat shoppen met kindlief op zijn fietsje. Op een plek waar hij altijd net een andere route neemt en dan papa/mama aan de overkant moet lopen (dan kan hij zwaaien, vindt hij prachtig), reed hij met mij mee, want "ik blijf bij jou, hoor mama, wij hebben vakantie, jij en ik!" en "papa heeft niet vakantie, ik mis papa en papa mist mij een beetje!"
Vanmiddag ging hij nog lekker buiten spelen in de achtertuin. Ik had twee lekkere stoelen met kussens neergezet. Hij ging alleen niet spelen, nee, hij ging bij mama zitten en lekker kletsen. Over de wolken, het verschil tussen slippers en sandalen, over hoe hij de wolken gaat pakken als hij in een vliegtuig zit en gaat kijken naar zijn huis vanuit de lucht, etc. etc. Zo hebben we echt drie kwartier op die stoelen gezeten, een beetje in de ligstand, tegenover elkaar, voeten op elkaars stoelen. En steeds maar kroelen de hele dag.
Dat soort dingen. De hele dag. Echt een schatje