Moderators: Memmem, Moderafo's
ajl schreef:+ 10 kg in 20 weken
liefie schreef:Ik sta op -16 en blijf nu op hetzelfde gewicht (terwijl ik echt super veel eet op een dag) Maar als je wilt afvallen met borstvoeding welk aantal calorieën zou je aan moeten houden? Ik moet nog 4 kilo van mijn zwangerschapskilo's maar wil er in totaal nog 14 kwijt.
zomaariemand schreef:Afvallen als je bv geeft, is zeer af te raden. Niet doen dus tot je klaar bent met bv.
Africa schreef:Grrr... ik heb de afgelopen 2 weken zo'n ontzettende trek in allerlei zoete dingen. Kan bijna niet van koekjes en snoepjes afblijven en heb het idee dat ik constant wel kan eten.
Iemand ervaring, dit heb ik nog nooit gehad.
Jannoek schreef:@liefie ik zou inderdaad ook advies vragen aan een voedingsdeskundige/dietist.
Snel afvallen is sterk af te raden, omdat de afvalstoffen ook in je bv komen. Volgens mij mag je niet meer dan 500g per week afvallen.
Met WW moet je tijdens bv extra punten eten.
Ik sta ook op -16 kg, maar de laatste kilo's blijven zitten.
Het liefst wil ik er nog 15 af, voor zomer 2012.
Mortlach schreef:Ben je de laatste tijd veel lichamelijk actiever geworden? Ben je gaan sporten, naar je werk gaan fietsen, die soort dingen die je eerst niet deed? Dat is bij mij meestal wat de aanleiding is.
MissF schreef:Hier toch ook maar besloten de koekjes enzo te laten staan. Waarom pas over een week? Ik wil gewoon snel mijn normale kleren weer aan. Al past er al heel wat meer dan toen Jurian 3 weken oud was, maar er liggen nog zoveel meer leuke broeken en rokjes die ik wil passen
Ik las trouwens op een site dat je met bv 300 tot 400 kcal meer moet eten, dus totaal 2300-2400. Maar dan wel gezonde
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten