Ik vind het juist heerlijk om tijdens de kraamweek bezoek te krijgen. Dan hebben we dat allemaal gehad, en na die week gaan we starten met wennen en het gewone leven weer een beetje ontdekken. Bij ons is dit keer in de kraamweek best wat bezoek geweest, en nu amper meer, en dat vind ik heerlijk, gewoon weer alles normaal, lekker met mijn 2 kids wennen en een ritme ontdekken. Dat ritme komt er nooit als er nog elke ochtend en avond bezoek zou zijn.
Frederiek is trouwens goed gegroeid, precies 140 gram, wat keurig het gemiddelde is wat ze per week aan zou'moeten' komen. Wel fijn om te weten dat ze dus genoeg voeding binnen krijgt.
Het waren de afgelopen dagen wel wat drukke dagen, frederiek had veel last van krampjes, en wilde het liefst de hele dag drinken en bij me liggen, waardoor ik me weer schuldig voelde naar Jurian (die zich perfect vermaakt, ook zonder dat mama er steeds bij is

). Maar vandaag gaat het super, netjes om de 3 a 3,5 uur drinken, en tussendoor heb ik met Jurian getennist en gevoetbalt, en hem in het badje laten spelen. Heerlijk zo

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...