Hallo lieve mensen,
De laatste tijd valt op dat er veel personen zijn die niet durven of te verlegen zijn om hun liefde te laten tonen aan diegene die ze graag in hun ‘mandje’ zouden willen zien.
Dat doet mij, als Dr.Love, veel verdriet en daarom wil ik jullie helpen!
Ik wil dat deze ‘durfnietjes’géén ‘vergeetmijnietjes’ worden!
Lees de onderstaande aanwijzingen en ik hoop jullie ( de dames dan ) binnenkort tegen te komen op de ontmoetingsplaatsen (waar ik louter uit wetenschappelijke overwegingen vaak ben

) en te genieten van jullie zelfverzekerdheid en te zien hoe je aan het eind van de avond al sjansend met die leuke jongen naar buiten gaat om zo samen nog even van de sterrenhemel te kunnen genieten.
Let wel: dit is deel 1, die is voor de dames! Voor de heren komt er ook nog een deel 2!
Later dan…
Ik wil wel maar ik durf niet…
Nu dan, je wil wel een jongen of man, maar je durft het niet te vragen.
Dus ben je al op de helft!!! Je ‘wil’ is er al! Nu alleen de ‘durf’ nog!
Waarom durf je niet? Omdat je bang bent om op je gezicht te gaan? Dat ga je niet!
Ik ken niemand die op dr gezicht is gevallen bij het vragen van een jongen!
Ow? Figuurlijk? Ja, dat is het punt! (zeg dat dan gelijk

)
Oke dan, er is een manier om geen gezichtsverlies te lijden. (Doe je toch niet maar je bent er bang voor)
Dit werkt echt! Ik heb het zelf ooit zo gedaan! Dat meisje wilde dan wel niet, maar ik ging fluitend weg nadat ik het gevraagd had. Een andere keer was het wel een succes, ook toen ging ik fluitend weg (met het meisje natuurlijk!)
Je doet het volgende, je stapt op die jongen af, of je hem kent of niet, maak niet uit.
Vraag aan hem, ‘mag ik je wat vragen?’ ,‘natuurlijk’ antwoord hij dan.
Dan (leer dit uit je hoofd!) zeg je het volgende:
‘stel dat ik zal vragen aan jou, stel dat, of je met mij wat wil drinken samen, even praatje maken. Wat zou jij dan zeggen, stel dat ik dat zou vragen aan je? ‘
als hij zegt’stel dat je het zou vragen zou ik zeggen : nou nee, bedankt, sorry’
dan zeg je ‘oke! Was zomaar een vraag hoor, was gewoon benieuwd je reactie.’
Je kan dan nog er aan toevoegen, als hij er nog staat, dat je met een onderzoekje bezig bent voor de schoolkrant of het bedrijfsblad waar je redacteur van bent. dat je die vraag aan 20 jongens moet stellen voor een goed beeld op de reactie van jongens op vragen van meisjes.
En dan loop je naar die andere jongen die je ook leuk vind en begint dan overnieuw!
(macht van de grote getallen krijg je dan, zoveel mogelijk die vraag stellen en gegarandeerd dat je die avond met een jochie aan je arm naar buiten wandeld)
maar als hij zegt ‘stel dat je het zou vragen, dan zou ik ja zeggen’ .
dan zeg je’ oké, dan stel ik nu die vraag, wil je wat drinken met me?’
nou, dan vind hij je nog grappig ook en denk ‘so! Das lekker makkelijk! Ik zou willen dat ze allemaal zo makkelijk waren!’(mannen willen nu eenmaal versierd worden!

)
je loopt dan met hem naar de bar of whatever, als er maar vocht is

en hij, hij is echt erg!!!
Terwijl je wegloopt met hem, steekt hij lachend zijn vinger op naar zijn vrienden die nu tegen elkaar zeggen’wat een mazzelplasser is het toch!’
Is het duidelijk zo? Geloof me! Deze methode heeft zich bewezen, zowel in de negatieve als positieve zin van je zin krijgen!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.