Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 feb 2004 15:40

essieee schreef:Okay , ik zal het opbiechten.

Ik liep 's nachts te dwalen door het bos. Ik liep met m'n hoofd in de roze wolken te bedenken hoe mooi en lief en teder de liefde is. Toen ik een sms-je kreeg, deze aan het lezen was ben ik onder een boom gaan zitten om mijn geliefde terug te sms-en. Na een half uur voelde ik me zo zweverig en verliefd dat ik ben gaan liggen in het bos. In eens kwamen er hartvormige blaadjes naar benenden vallen, ik rook rozengeur en het mooie was de maan scheen vertederd op deze bomen. Ik vertelde dit aan mijn geliefde en hij uitte spontaan zijn liefde voor mij. Tegen de dageraad ben ik opgestaan en heb met m'n zakmesje enkele bomen meegenomen. Ik voelde de liefde en ik wilde ze dolgraag op m';n kamer neerzetten.
dit heb ik dus ook gedaan, helaas ben ik nu oververliefd.
Ik hoop dat jullie me dit gunnen, anders nodig ik je bij deze uit om eens mee te komen genieten,

veel liefdevolle groeten van mij

Esssiee,
het is een mooi verhaal en omdat je zo eerlijk bent krijg je komende herfst de rest van de bladeren, wanneer ze afvallen :mrgreen:
(van het hele bos dan hé!)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 feb 2004 20:44

muis schreef:Dr. Rosekapje en dr. Columbus,

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal proberen jullie adviezen op te volgen, maar eigenlijk durf ik gewoon ECHT niet! :oops: :cry:
Nou ja, anders blijf ik wel gewoon lekker vrijgezel. Dan heb ik tenminste geen mannengezeur aan m'n hoofd! :mrgreen:

Graag gedaan Muis :wink:

Er zijn eventueel methodes om je van die 'durf niet' houding af te helpen, als je ze wilt horen of lezen moet je het laten weten, dan gooi ik het even over een hele andere boeg :lol:

lekker vrijgezel? dan mis je misschien wel een heleboel leuke dingen :!:
anderzijds, als vrijgezel kan het leven ook wel eens mooi zijn :P
8)
o ja, mannengezeur? dat bestaat niet, ik geen enkel boek kom ik dat tegen op liefdesgebied, nee nooit van gehoord of wat van gemerkt :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 22 feb 2004 20:52

jaaaa kom maar op met van durf niet af help methodes ofzo:D:D
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 22 feb 2004 21:00

Hallo Dr.Bloempie,

Bedankt voor uw uitgebreide antwoord, het was en is me nog steeds een waar genoegen om m et een ‘kenner’ in contact te staan, die raad weet met mijn problemen en me bij sta om een passende oplossing te zoeken.

Nieuw probleem diende zich aan bij het lezen van uw antwoord, dat over de massage technieken.
Mijn ,inmiddels ex, vriendin las over mijn schouder mee en vertrok stante pede, met de horizon mee. Tevergeefs probeerde ik haar te contacten via mijn mobiele telefoon.
De volgende dag kreeg ik een telegram van haar dat ze het nu hield met een gediplomeerd masseur, reden: uw beschrijving van de massage technieken deed haar beseffen dat er meer was dan alleen mijn persoontje, en die massages lonkten zo dat ze er geen gras over liet groeien en direct op zoek ging naar een masseur..dus.

Dit is eigenlijk niet echt het probleem, dat ze is vertrokken, alleen nam ze met haar koffers en persoonlijke bezittingen ook mijn creditcards mee!
Heef u misschien een telefoonnummer waar ik kan melden dat mijn creditcards verdwenen zijn en zodoende deze creditcards kan laten blokkeren??

Bedankt alvast,

BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 feb 2004 21:18

parkiet schreef:jaaaa kom maar op met van durf niet af help methodes ofzo:D:D

nog meer durf nietjes?? :lol:

ha parkiet!

morgenmiddag voor 12 uur zal ik een methode deponeren die van de 'durfnietjes' onder ons echte doorgewinterde sjansganzen maakt :mrgreen:

*Dokter rekt zich uit en brult:'HOEWAH! wat een uitdaging!'*

boekje 'WAT? IK DURF NIET??' voor alle verlegen mensjes die toch op jacht willen, boordevol tips, nieuwe inzichten en trucs om de verlegenheid te overwinnen! door Dr.Columbus (19,95)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 feb 2004 21:55

bclinton schreef:Hallo Dr.Bloempie,

Bedankt voor uw uitgebreide antwoord, het was en is me nog steeds een waar genoegen om m et een ‘kenner’ in contact te staan, die raad weet met mijn problemen en me bij sta om een passende oplossing te zoeken.

Nieuw probleem diende zich aan bij het lezen van uw antwoord, dat over de massage technieken.
Mijn ,inmiddels ex, vriendin las over mijn schouder mee en vertrok stante pede, met de horizon mee. Tevergeefs probeerde ik haar te contacten via mijn mobiele telefoon.
De volgende dag kreeg ik een telegram van haar dat ze het nu hield met een gediplomeerd masseur, reden: uw beschrijving van de massage technieken deed haar beseffen dat er meer was dan alleen mijn persoontje, en die massages lonkten zo dat ze er geen gras over liet groeien en direct op zoek ging naar een masseur..dus.

Dit is eigenlijk niet echt het probleem, dat ze is vertrokken, alleen nam ze met haar koffers en persoonlijke bezittingen ook mijn creditcards mee!
Heef u misschien een telefoonnummer waar ik kan melden dat mijn creditcards verdwenen zijn en zodoende deze creditcards kan laten blokkeren??

Bedankt alvast,

BClinton

Lieve BClinton,

Gelukkig voor je dat dat @&%$&^#wijf bij je weg is! Misschien zie je dat nog niet zo in (hoewel ik daar niet zeker van ben, want je maakt je alleen druk om je creditcards :roll: ), maar als iemand echt van je houdt, dan ga je niet bij diegene weg om een massage!
Je creditcards kun je bij de bank laten blokkeren. Dit zou ik wel zo snel mogelijk doen, want als ik jou posting lees, dan bekruipt me het gevoel dat ze nu letterlijk en figuurlijk aan het genieten is van jouw geld! :x
Ik zou zeggen: Blokkeer je pas, vraag een nieuwe code aan en haal een nieuwe vriendin bij de Blokker ofzo :mrgreen: en laat haar zien wat voor onweerstaanbare massagetechnieken je hebt geleerd! Wedden dat ze nooit meer bij je weggaat?!! :D :wink:

Succes en liefs dr. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 22 feb 2004 23:05

Lieve Dr. Columbus,

Na lang wikken en wegen, en heel wat rondjes fietsen over de dijk.. heb ik u raad opgevolgd.
Ik ben bij mn oude buur op bezoek geweest.
Het heeft me heel wat kilometertjes gekost om weer zover te komen, maar het resultaat is gelukkig goed gekomen. :mrgreen:

De oude buur was iid zo aardig als dat ik al dacht, en de base-bal knuppel die mocht ik in de rivier dumpen :!: :!: :wink:

Maar ik zit nu met een ander probleem!!!

Iedere keer als ik met een jongen praat die ik leuk/aardig/ of ik weet het wel niet wat vind... WORDT IK ZO ROOD ALS EEN KROOT!!! :oops: :oops:
Ik begin ook te stotteren...
Hoe kan ik nu eens een normaal gesprek voeren met een jongen die ik leuk vindt zonder dat ik rood word!!

Heel veel liefs, kipje
:!: H

muis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muis » 22 feb 2004 23:17

Lieve dr. Love,

Hoe weet je eigenlijk of iemand je gebruikt? (In een relatie tussen man en vrouw bedoel ik heh)
En zouden misschien dokter Columbus en dokter Rosekapje willen reageren, want ik wil graag weten of mannen en vrouwen hier op een verschillende manier tegen aan kijken.

Liefs van muis

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 01:41

muis schreef:Lieve dr. Love,

Hoe weet je eigenlijk of iemand je gebruikt? (In een relatie tussen man en vrouw bedoel ik heh)
En zouden misschien dokter Columbus en dokter Rosekapje willen reageren, want ik wil graag weten of mannen en vrouwen hier op een verschillende manier tegen aan kijken.

Liefs van muis

jij bent ook lief, muis 8)

weten dat iemand je gebruikt, da's een goeie vraag!
als man kom je dat pas te weten als je alleen zit,het huis leeggehaald, creditcards weg, koelkast leeg, je vrouw of vriendin is al een week weg, komt niet meer terug, en dan pas besef je dat ze je heeft gebruikt! :?

mannen zijn niet zo slim als vrouwen in die situaties, ze denken vaak dat hen dat niet overkomt. zelfoverschatting. 8)
als een man wel weet dat hij gebruikt word moet het een man zijn die niemand vertrouwd, maar dan komt het meestal ook niet zover dat hij gebruikt word.

en.. vrouwen zijn vaak gehaaider dan mannen, dat denk ik tenminste :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 01:49

muis schreef:Lieve dr. Love,

Liefs van muis

o ja, vergeet Dr.Bloempie niet!!
die heeft ook vaak een verhelderende kijk op dit soort zaken. :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 02:03

Hallo lieve mensen,

De laatste tijd valt op dat er veel personen zijn die niet durven of te verlegen zijn om hun liefde te laten tonen aan diegene die ze graag in hun ‘mandje’ zouden willen zien. :lol:
Dat doet mij, als Dr.Love, veel verdriet en daarom wil ik jullie helpen! :?
Ik wil dat deze ‘durfnietjes’géén ‘vergeetmijnietjes’ worden!
Lees de onderstaande aanwijzingen en ik hoop jullie ( de dames dan ) binnenkort tegen te komen op de ontmoetingsplaatsen (waar ik louter uit wetenschappelijke overwegingen vaak ben 8) ) en te genieten van jullie zelfverzekerdheid en te zien hoe je aan het eind van de avond al sjansend met die leuke jongen naar buiten gaat om zo samen nog even van de sterrenhemel te kunnen genieten. :wink:

Let wel: dit is deel 1, die is voor de dames! Voor de heren komt er ook nog een deel 2!
Later dan…

Ik wil wel maar ik durf niet… :roll:
Nu dan, je wil wel een jongen of man, maar je durft het niet te vragen.
Dus ben je al op de helft!!! Je ‘wil’ is er al! Nu alleen de ‘durf’ nog!

Waarom durf je niet? Omdat je bang bent om op je gezicht te gaan? Dat ga je niet! :!:
Ik ken niemand die op dr gezicht is gevallen bij het vragen van een jongen!
Ow? Figuurlijk? Ja, dat is het punt! (zeg dat dan gelijk :mrgreen: )

Oke dan, er is een manier om geen gezichtsverlies te lijden. (Doe je toch niet maar je bent er bang voor)
Dit werkt echt! Ik heb het zelf ooit zo gedaan! Dat meisje wilde dan wel niet, maar ik ging fluitend weg nadat ik het gevraagd had. Een andere keer was het wel een succes, ook toen ging ik fluitend weg (met het meisje natuurlijk!) 8)

Je doet het volgende, je stapt op die jongen af, of je hem kent of niet, maak niet uit.
Vraag aan hem, ‘mag ik je wat vragen?’ ,‘natuurlijk’ antwoord hij dan.
Dan (leer dit uit je hoofd!) zeg je het volgende:
‘stel dat ik zal vragen aan jou, stel dat, of je met mij wat wil drinken samen, even praatje maken. Wat zou jij dan zeggen, stel dat ik dat zou vragen aan je? ‘

als hij zegt’stel dat je het zou vragen zou ik zeggen : nou nee, bedankt, sorry’
dan zeg je ‘oke! Was zomaar een vraag hoor, was gewoon benieuwd je reactie.’
Je kan dan nog er aan toevoegen, als hij er nog staat, dat je met een onderzoekje bezig bent voor de schoolkrant of het bedrijfsblad waar je redacteur van bent. dat je die vraag aan 20 jongens moet stellen voor een goed beeld op de reactie van jongens op vragen van meisjes.
En dan loop je naar die andere jongen die je ook leuk vind en begint dan overnieuw!
(macht van de grote getallen krijg je dan, zoveel mogelijk die vraag stellen en gegarandeerd dat je die avond met een jochie aan je arm naar buiten wandeld)

maar als hij zegt ‘stel dat je het zou vragen, dan zou ik ja zeggen’ .
dan zeg je’ oké, dan stel ik nu die vraag, wil je wat drinken met me?’
nou, dan vind hij je nog grappig ook en denk ‘so! Das lekker makkelijk! Ik zou willen dat ze allemaal zo makkelijk waren!’(mannen willen nu eenmaal versierd worden! :D )
je loopt dan met hem naar de bar of whatever, als er maar vocht is :shock: en hij, hij is echt erg!!!
Terwijl je wegloopt met hem, steekt hij lachend zijn vinger op naar zijn vrienden die nu tegen elkaar zeggen’wat een mazzelplasser is het toch!’ :mrgreen:

Is het duidelijk zo? Geloof me! Deze methode heeft zich bewezen, zowel in de negatieve als positieve zin van je zin krijgen!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 02:23

Lieve Dr. Columbus,

hallo kipje, ook jij bent lief

Na lang wikken en wegen, en heel wat rondjes fietsen over de dijk.. heb ik u raad opgevolgd.

fietsen gaat snellen als lopen iig, en mijn raad opgevolgd?
HOERA, EINDELIJK LUISTERD ER EEN! CHAMPAGNE!!! :lol:

Ik ben bij mn oude buur op bezoek geweest.

wat een schat hé, die buur :mrgreen:
Het heeft me heel wat kilometertjes gekost om weer zover te komen,

pak dan volgende keer die auto!
maar het resultaat is gelukkig goed gekomen. :mrgreen:

en daar gaat het om! :)

De oude buur was iid zo aardig als dat ik al dacht, en de base-bal knuppel die mocht ik in de rivier dumpen :!: :!: :wink:

er zit een gat in mn zeiljacht :x iemand wat gezien??

Maar ik zit nu met een ander probleem!!!

vertel!

Iedere keer als ik met een jongen praat die ik leuk/aardig/ of ik weet het wel niet wat vind... WORDT IK ZO ROOD ALS EEN KROOT!!! :oops: :oops:

eehh zonnebank, snelbruiners, poedertje zus, pilletje zo, gasmasker eehh wat je ook gelijk kan doen is BOM, vol op zijn mond, gelijk zoenen! dan zit je zo dichtbij dat ie de kleur niet kan zien van je gezicht.

Ik begin ook te stotteren...

ach lief! :wink:

Hoe kan ik nu eens een normaal gesprek voeren met een jongen die ik leuk vindt zonder dat ik rood word!!

forget it! of, zorg dat hij rood word! laat je fantasie spreken en maak em zo gek datie genoeg aan zichzelf heeft ipv naar jouw rode kleur te kijken :mrgreen:

Heel veel liefs, kipje

jij ook 8)

:!: H

wat is dit in vredesnaam? een uitroepteken + H........ah! help!, of niet?

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 23 feb 2004 09:59

rosekapje schreef:
cash schreef:ha DrRosekapje,

Ik ben onderweg naar Twente, al een paar dagen zit ik nu op mn brommert en ben zojuist gestopt in Amersfoort. Dat ik nu kan mailen komt zo, er is hier een internetcafé annex stomerij.
kan ik gelijk mn sokken later cleaneren terwijl ik ff al mn mails doorlees.
ik hoop over een week wel te arriveren in Twente, maar sjonge zeg, wat is dat een end rijden!!

mn sokker zijn schoon, hoor ik net roepen!
groetjes alweer van Cash

He, lieve Cash

Ja, vertel mij wat, Twente is erg ver weg :mrgreen: :wink: . Wat leuk, dat je nu toch daadwerkelijk eens langskomt :roll: , ik kijk :shock: echt uit naar je komst en verheug me er enorm op. Ik heb eens zitten denken.... en ik dacht, wat zou je ervan vinden, om gelijk een paar dagen te blijven? Dan kan je meteen een beetje van de omgeving zien, kunnen we samen je brommert poetsen en nog eens flink verder werken aan die biografie van je, want ik heb nog een aantal vragen voor je. Overnachten is gen probleem hoor, we hebben al een plekje voor je vrij gemaakt in de koeienstal, is heerlijk warm daar :mrgreen: :lol: . Oh ennuh, je kan bij ons ook wel je sokken wassen, tenminste als het niet te hard vriest :mrgreen:
Maar je was al bij Amersfoort? nou dan ben je echt al een eind op weg :shock: 8)
Nou Cash, tot snel dan!

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS... je had je mail gelezen? Heb je mijn ecard nog gehad??? :oops:

hallo Dr Ro,

bedankt voor je e-card!
ik zit nu ergens op de Veluwe in de middel of noowaire. geld is op en nu kon ik gelukkig een baantje krijgen als schapefokker. over een paar weken hoop ik weer genoeg geld te bij elkaar gefokt te hebben om de reis te vervolgen naar Twente.
gelukkig staat er een internetcafe midden in het bos hier! dan kunnen we af en toe nog commeneseren.

groetjes!!
Cash

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 23 feb 2004 10:54

rosekapje schreef:Lieve Gandalf,

Als ik dit zo lees, denk ik dat je voor jezelf eerst duidelijk moet krijgen, wie jezelf nu het leukste vind, tuurlijk, je kan meer meisjes tegelijk leuk vinden, maar, er springt er vast eentje tussenuit

Hoe weet jij dat nu weer?

rosekapje schreef:Het is inderdaad ook goed mogelijk dat 1 van de meisjes signalen uitzendt, maar niet zo heel duidelijk en dat je ze er daardoor niet uitpikt.

Vandaar :wink:.

rosekapje schreef:Ga haar eens aankijken, als ze jou ook recht aankijkt, glimlach dan naar haar, als ze verlegen teruglacht, grote kans, dat ze je leuk vind, hetzelfde geldt, als ze snel wegkijkt, dan kan het zijn, dat ze je erg leuk vind, maar verlegen is en bang dat ze misschien gaat blozen :oops: als ze je aan blijft kijken....

Ok, eerstvolgende keer direct uitproberen.

rosekapje schreef:Wat je ook zou kunnen proberen is of je met haar (ik ga even van 1 uit) kunt gaan bellen, msnen, smsen, mailen, chatten,(en/of) als het haar leuk lijkt en je spreekt haar ook vaak op die manier, kan het heel goed zijn, dat ze jou leuk vind.

Als alle meiden waarmee ik chat en mail en MSN (waaronder die ene :oops: ) mij leuk vinden, dan heb ik niets te klagen :wink:

rosekapje schreef:Verder is het erg lastig, vind ik, hangt vaak af van de situatie, waar jullie je in bevinden, waar je bent, hoe vaak je elkaar ziet, hoelang je elkaar al kent, ik kan waarschijnlijk wel wat meer tips geven, als je specifieker bent. Het mag hier op het forum, maar PB is ook welkom.

Eerst maar eens zien of je tips helpen en anders komt er wel weer een bericht jouw kant op.

rosekapje schreef:GEEN NOOD speciaal hiervoor ontwikkeld de Love-ik-voel-wat-maar-weet-niet-wat-en-van-wie-signalen-detector.
Dit apparaat is zo ver-ontwikkeld, dat die elk signaal van liefde, genegenheid opvangt...... Ook onderschept het de verschillende versierpogingen, die op je losgelaten worden....

(er zitten nog aantal kleine, technische mankementjes aan, maar verder is er niks mis mee :mrgreen:)

Verontwikkeld en dan toch mankementjes? Is de werking ervan ook wetenschappelijk onderzocht en bewezen? Graag ontvang ik eerst de onderzoeksresultaten voordat ik me met zo'n detector inlaat.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 11:14

Bij ze nog wat informatie over onze nieuwe refoweb Dr.Love praktijk.

Al eerder deelden we u mede hoe de nieuwe praktijk er uit kwam te zien, aan de buitenkant is het een nostalgische hooiberg, van binnen een ultramodern pand.

De entree, je duwt 2 hooibalen weg en je stapt binnen in de lobby, loop rechtdoor en daar zie je onze receptioniste aan een balie van speciaal ‘love’bomen hout. Links ziet u de gang naar de toiletten, die zijn ook een vermelding waard! Het zijn, u raad het al, toiletbrillen in de vorm van een hart! Ook de spiegels zijn in die vorm, heel schattig allemaal.
Rechts is de liefdesconferentiezaal annex cursus lokaal.

Neemt u de trap naar boven, dan is het eerste wat u opvalt de refoweb Dr.Love $HOP recht tegenover de trap. Hier kan u alle artikelen kopen die we ontwikkeld hebben om u liefdesleven te veraangenamiseren. :shock:
Links zijn onze spreekkamers en natuurlijk de daarbij behorende massage tafels die bediend worden door onze assistentes. Of wie er ook maar in de buurt is….. 8)
Rechts is het prive gedeelte, daar is het mega hartvormige roze bubbelbad, daar gebeurt het! :mrgreen:
In dat mega hartvormige bubbelbad krijgen de dokters inspiratie als ze dobberen tussen de rozenblaadjes. Inspiratie om nieuwe methodes te ontwikkelen om zodoende jullie, mensen, te helpen bij de problemen die liefde met zich mee kan brengen. :D :mrgreen:
Nog een trap op en we zitten/liggen op de hooizolder! Nu stop ik want wat daar allemaal gebeurt………… :oops: :oops:

Terug naar “Archief”