@ liefie ik heb hier nog nooit iets gemerkt van een sprongetje en dat ze daarna ineens meer konden. Ik heb altijd het idee dat een jengeldag verklaart wordt door een sprongetje. Misschien zou je eens wat kunnnen overleggen met een lactatiekundige hierover?
@ Jannoek Dat je moe bent, kan ik mij goed voorstellen. Zo vaak voeden en dat gehuil hakt er ook wel in. Hopelijk kan de osteopaat wat voor je betekenen! Sterkte vandaag!
@AG Dat clusteren ken ik zelf helemaal niet. Misschien wilden ze het wel, maar ik voedde alleen de eerste week op verzoek en verder gewoon op tijd. De laatste voeding om 22.00 uur en daarna zag ik wel hoe laat ze kwamen. Vaker dan elke 2,5/3 uur gaf ik ze niet. Ik heb altijd het gevoel dat je ze anders eraan went om bij elk kikje/huiltje wat te geven.
@ missf Fijn dat de voeding zo goed loopt en dat ze maar 1x komt 's nachts. Dat je erbij in slaap valt, schijnt te verklaren te zijn. je lichaam maakt tijdens de voeding een bepaald hormoon aan waardoor je slaperig wordt.