Er zal vast wel een kern van waarheid in de sprongetjes zitten, maar denk vooral dat elk kind alles op zijn of haar eigen tempo doet

@liefie Floris jengelde hier behoorlijk, ik gooi het op de hitte... Ik voel me dan ook niet top, tja, zal hij ook wel last van hebben dan.

Kom net bij de osteopaat vandaan. Hij heeft Floris helemaal onderzocht.
In eerste instantie dacht hij dat Floris een voorkeurshouding heeft, maar uiteindelijk bleek hij dat niet te hebben, maar een voorkeur voor het liggen met z'n hoofdje naar links óf rechts. Hij probeerde om zijn hoofdje te laten draaien, dat zou reflexmatig kunnen bij zo'n kleintje, maar dat lukte niet.
't Zit helemaal vast tussen zijn schouderbladen.
Toen de osteopaat z'n hoofdje iets van de behandeltafel omhoog hield werd Floris rustig. Toen hij het hoofdje neerlegde met zijn handen er onder, begon Floris enorm kracht uit te oefen, om maar niet met z'n schoudertjes de tafel te raken.
Daarom overstrekt hij ook, alleen werkt dat averechts, maar leg dat zo'n kleintje maar 's uit
Osteopaat denkt 3 tot 4 behandelingen nodig te hebben. Maandag kunnen we al weer terecht, dus dat is fijn!
En dat spugen... Is waarschijnlijk gewoon misselijkheid, van de pijn... Echt zielig om te horen dat je kindje zoveel pijn heeft, maar gelukkig kunnen ze er wat aan doen!