Floris overstrekt zich niet vaak, vanmiddag zag ik voor het eerst dat hij het enorm deed, hij was net een half maantje zeg maar.

Hij slaapt wel suuuuper weinig. Overdag eigenlijk gewoon níet. Ik kan m overdag ook niet wegleggen. Alleen in de auto of in de kinderwagen lukt dat.
Nu slaapt hij voor het eerst vandaag. In m'n ringsling, dicht tegen me aan is hij net in slaap gevallen.
Ik ben inderdaad ook súper blij met de borstvoeding. Als je een fles geeft dat is op gewoon op, en ik leg 'm gewoon weer aan.
@parkiet vervelend is dat, dat je daar nu nog last van hebt... Gelukkig dat het nu beter gaat! Ik heb geen contact meer opgenomen met een lactatiekundige... 't gaat nu eigenlijk wel aardig!
Wat kan er aan de hand zijn met overstrekken?

Wat wel bizar is, Floris kan zich enorm afzetten tegen me, als ik 'm dan op z'n beentjes zet stopt hij met huilen en ontspant hij. Maar lijkt me niet goed voor m, dus hoop dat er een andere oplossing is, die ook iets langer werkt dan een paar minuten

@Galateia, het zombie effect begint bij mij ook op te treden.

Vaak val ik ook al voedend al weer in slaap. En ligt Floris óf op m'n schoot, als ik zittend voed, of hij ligt nog naast me als ik weer wakker word voor de volgende voeding.