Ja, haha, zo zien bruine mannetjes eruit
Hij krijgt ook altijd van die coole kleuren aan.
Op pagina 5 zie je hetzelfde mannetje in een zwembroek. Nou, die van mij is daar dan zeg maar de gespierde spijker-versie van.
En ja, het moet een mooi wit jurkje worden. Een mooi wit prinsessenjurkje. Ze is nog maar een humpedumpie, hoor. Bijna anderhalf jaar ouder dan mijn nichtje, maar wel 3 kilo lichter. Kun je nagaan. Maar zindelijk zal ze niet zijn, ook niet als we pas over een paar maanden weg gaan, dat ligt niet voor de hand, dus ze moet gewoon sjieke luierbroekjes. We hebben het hier namelijk wel over mijn dochter
Maar dat is weer zo moeilijk he, ze is natuurlijk nog dun, maar heeft wel een beetje lengte en nog een dikke buik, dat is niet in verhouding, niks zit goed. Zoonlief had destijds met 2,5 jaar als korte broeken maatje 74 en 80, en daar moesten we dan een riem omheen doen. En dan had hij ook nog een luier aan
Zijn gymbroekje voor school en zijn zwembroekje nu zijn maatje 80, hoewel hij al 105 cm is. Maar hij heeft gewoon nog steeds geen billen
Het is dus weer een ingewikkeld maten-verhaal. Maar, voordeel: jurkjes met elastiek enzo, bepaalde modellen, dat zit sneller goed. Als we er dan een mooi onderbroekje doen is ze helemaal het prinsesje.