Gandalf schreef:rosekapje schreef:Gandalf, ook ik ga ervanuit dat er meisjes zijn die jouw leuk vinden en dan ook wel signalen uitzenden naar jou. Wat denk ik het punt was, tussen jou en die meisjes, dat het waarschijnlijk niet wederzijds was, dus nog niet de vonk over gevlogen. Want dat is natuurlijk erg belangrijk, je moet elkaar leuk vinden en het moet niet zo zijn, dat het van 1 kant komt, dus ik raad je ten diepste af, om op zoek te gana naar dat ene meisje dat jouw al leuk vind en die jij tot nu toe nog niet zag staan... of die vonk moet er toch komen.
Hoi Rosekapje,
Het is bij mij meer andersom, dat ik een aantal meisjes erg leuk vind

, maar bij hen geen signalen opmerk. Zoals ik al eerder schreef kan dit zijn omdat ik telkens net naar de verkeerde kijk, of dat ik er geen oog voor heb. Er kan er bij hen best 1 tussen zitten die mij ook ziet zitten, maar die dat minderr duidelijk laat merken. Waar moet ik dan op letten? Ze hebben wel eens tegen me gezegd dat de signalen die ik in het verleden uitzond duidelijk merkbaar waren, dus daar zal het ook nu niet aan liggen denk ik. Graag nog wat aanvullende tips/inzichten.
Lieve Gandalf,
Als ik dit zo lees, denk ik dat je voor jezelf eerst duidelijk moet krijgen, wie jezelf nu het leukste vind, tuurlijk, je kan meer meisjes tegelijk leuk vinden, maar, er springt er vast eentje tussenuit, zo niet, dan denk ik niet dat je ze leuk genoeg vind... Misschien is het een tip, om te proberen je eigen signalen iets minder duidelijk uitt e zenden, want stel nou dat je dat naar een aantal meisjes doet, dan denk ik niet, dat er veel zullen reageren... (als je begrijpt wat ik bedoel), het kan dan goed zijn, dat ze je signalen verkeerd opvatten.
Het is inderdaad ook goed mogelijk dat 1 van de meisjes signalen uitzendt, maar niet zo heel duidelijk en dat je ze er daardoor niet uitpikt.
Ga haar eens aankijken, als ze jou ook recht aankijkt, glimlach dan naar haar, als ze verlegen teruglacht, grote kans, dat ze je leuk vind, hetzelfde geldt, als ze snel wegkijkt, dan kan het zijn, dat ze je erg leuk vind, maar verlegen is en bang dat ze misschien gaat blozen

als ze je aan blijft kijken.... Stel nou, dat ze je recht terug aankijkt en een beetje een (gehaaid)

lachje vertoond, laat dan maar zitten, waarschijnlijk heeft ze dan idd door dat je haar leuk vind, maar dat het niet op die manier wederzijds is....
Ik zou zeggen, praat met haar, kijk naar haar, maar niet tot het vervelende toe, kijk hoe ze op jou reageert.
Wat je ook zou kunnen proberen is of je met haar (ik ga even van 1 uit) kunt gaan bellen, msnen, smsen, mailen, chatten,(en/of) als het haar leuk lijkt en je spreekt haar ook vaak op die manier, kan het heel goed zijn, dat ze jou leuk vind.
Verder is het erg lastig, vind ik, hangt vaak af van de situatie, waar jullie je in bevinden, waar je bent, hoe vaak je elkaar ziet, hoelang je elkaar al kent, ik kan waarschijnlijk wel wat meer tips geven, als je specifieker bent. Het mag hier op het forum, maar PB is ook welkom.
Lieve Gandalf, veel succes en wie weet....
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
PS. Hieronder de nieuwste ontwikkeling in onze $HOP, misschien iets voor jou????
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb jij dat ook weleens, dat je het gevoel hebt dat er iemand is, die signalen naar je uitzend, over hoe leuk hij/zij jou wel niet vind
GEEN NOOD speciaal hiervoor ontwikkeld de Love-ik-voel-wat-maar-weet-niet-wat-en-van-wie-signalen-detector.
Dit apparaat is zo ver-ontwikkeld, dat die elk signaal van liefde, genegenheid opvangt...... Ook onderschept het de verschillende versierpogingen, die op je losgelaten worden....
(er zitten nog aantal kleine, technische mankementjes aan, maar verder is er niks mis mee

)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)