Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 feb 2004 11:56

Opsporing verzocht!!!

In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn alle speciaal voor de Dr.Love praktijk gekweekte 'I Love Hout' bomen gestolen.
Als iemand iets gezien of gehoord heeft, en een tip kan geven die leid tot de teruggave van deze mooie 'I love hout' bomen die mag een dag lang met 1 van onze dokters op stap. Op die dag word je dan ingewijd in (bijna) alle facetten van het liefdesleven.
Ook krijg je alle boeken, mattenkloppers in hartvorm, speciale kus lampekappen enzz die niet meer verkocht zijn in de $HOP.

Je kan deze bomen herkennen aan de rozerood gekleurde blaadjes.
Mocht je niet zeker zijn dat het hier om een I Love Hout boom gaat, zaag hem dan doormidden en bekijk de jaarringen. Alleen bij deze boom zijn de jaarrringen niet rond, maar 'hartvormig'.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 feb 2004 12:27

columbus schreef:Opsporing verzocht!!!

In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn alle speciaal voor de Dr.Love praktijk gekweekte 'I Love Hout' bomen gestolen.
Als iemand iets gezien of gehoord heeft, en een tip kan geven die leid tot de teruggave van deze mooie 'I love hout' bomen die mag een dag lang met 1 van onze dokters op stap. Op die dag word je dan ingewijd in (bijna) alle facetten van het liefdesleven.
Ook krijg je alle boeken, mattenkloppers in hartvorm, speciale kus lampekappen enzz die niet meer verkocht zijn in de $HOP.

Je kan deze bomen herkennen aan de rozerood gekleurde blaadjes.
Mocht je niet zeker zijn dat het hier om een I Love Hout boom gaat, zaag hem dan doormidden en bekijk de jaarringen. Alleen bij deze boom zijn de
jaarrringen
niet rond, maar 'hartvormig'.

Zijn dat geen 'love' ringen dan? :mrgreen: :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 22 feb 2004 12:30

Okay , ik zal het opbiechten.

Ik liep 's nachts te dwalen door het bos. Ik liep met m'n hoofd in de roze wolken te bedenken hoe mooi en lief en teder de liefde is. Toen ik een sms-je kreeg, deze aan het lezen was ben ik onder een boom gaan zitten om mijn geliefde terug te sms-en. Na een half uur voelde ik me zo zweverig en verliefd dat ik ben gaan liggen in het bos. In eens kwamen er hartvormige blaadjes naar benenden vallen, ik rook rozengeur en het mooie was de maan scheen vertederd op deze bomen. Ik vertelde dit aan mijn geliefde en hij uitte spontaan zijn liefde voor mij. Tegen de dageraad ben ik opgestaan en heb met m'n zakmesje enkele bomen meegenomen. Ik voelde de liefde en ik wilde ze dolgraag op m';n kamer neerzetten.
dit heb ik dus ook gedaan, helaas ben ik nu oververliefd.
Ik hoop dat jullie me dit gunnen, anders nodig ik je bij deze uit om eens mee te komen genieten,

veel liefdevolle groeten van mij

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 feb 2004 12:33

Dat waren nog prille boompjes dan!

Of je hebt een gigantische slaapkamer.

En een groot zakmes, formaat kettingzaag :mrgreen: :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 22 feb 2004 13:59

Markie schreef:Dat waren nog prille boompjes dan!

Of je hebt een gigantische slaapkamer.

En een groot zakmes, formaat kettingzaag :mrgreen: :mrgreen:

alledrie in liefdevol formaat!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 feb 2004 14:09

essieee schreef:
rosekapje schreef:
essieee schreef:Ik hou van dr Love!

Lieve Essieee,

Bedankt voor deze fijne opmerking :oops: :lol:
Weet dat we ook van jou houden! Ik wil je ook nog bedanken voor de mooie bos bloemen die we van je hebben gekregen! We genieten ervan! :lol:

Als je zin hebt om eens langs te komen, je bent van harte welkom hoor! Ennuh, we moeten ook nodig eens een afspraak maken om die trouwjurken te gaan bekijken (jij wou toch met mij mee... trakteren op mijn collega's kosten :lol: :mrgreen: )

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

ja heel erg bedankt voor deze gave uitnodiging. Alleen een klein probleempje, hij heeft nog geen ja gezegd?!

hij? hij? Wie is hij? :shock: :roll: :mrgreen: :wink: :oops: :wink:
hebben we hem nodig dan? :roll: :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 feb 2004 14:20

columbus schreef:INTERN BERICHT AAN ALLE COLLEGA'S

de tekeningen van de nieuwe praktijk zijn klaar.
binnekort word gestard met de nieuwbouw, als jullie de tekeningen goedgekeurd hebben.

Het ziet er als volgt uit, binnekort zitten we gezellig in een hooiberg, ultramodern, maar van buiten in ouderwetse stijl, van vroeger zeg maar.
en!! jaha!!!! er komt een..jippiieeee!!!!... hooizolder!!!! :lol:

de hooiberg is hét symbool van de liefde (bedrijven) :mrgreen:

Refoweb Dr.Love praktijk 'de Hooiberg' , hhhmm, klinkt goed, ligt lekker in de mond, die naam :)

REACTIE DR. ROSEKAPJE
Lieve collega, bij deze keur ik de tekeningen goed :lol:
Ik verheug me nu al enorm op de nieuwe praktijk :lol: :P
Is het ook mogelijk, dat ik een gedeelte van de hooizolder krijg? :lol: 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 feb 2004 14:27

rosekapje schreef:

binnekort word gestard met de nieuwbouw, als jullie de tekeningen goedgekeurd hebben.

Het ziet er als volgt uit, binnekort zitten we gezellig in een hooiberg, ultramodern, maar van buiten in ouderwetse stijl, van vroeger zeg maar.

Refoweb Dr.Love praktijk 'de Hooiberg' , hhhmm, klinkt goed, ligt lekker in de mond, die naam :)

REACTIE DR. ROSEKAPJE
Lieve collega, bij deze keur ik de tekeningen goed :lol:
Ik verheug me nu al enorm op de nieuwe praktijk :lol: :P
Is het ook mogelijk, dat ik een gedeelte van de hooizolder krijg? :lol: 8)

Zal vast een kriebelige boel worden in de wachtkamer :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 feb 2004 14:59

Gandalf schreef:
rosekapje schreef:Gandalf, ook ik ga ervanuit dat er meisjes zijn die jouw leuk vinden en dan ook wel signalen uitzenden naar jou. Wat denk ik het punt was, tussen jou en die meisjes, dat het waarschijnlijk niet wederzijds was, dus nog niet de vonk over gevlogen. Want dat is natuurlijk erg belangrijk, je moet elkaar leuk vinden en het moet niet zo zijn, dat het van 1 kant komt, dus ik raad je ten diepste af, om op zoek te gana naar dat ene meisje dat jouw al leuk vind en die jij tot nu toe nog niet zag staan... of die vonk moet er toch komen.

Hoi Rosekapje,

Het is bij mij meer andersom, dat ik een aantal meisjes erg leuk vind :oops: , maar bij hen geen signalen opmerk. Zoals ik al eerder schreef kan dit zijn omdat ik telkens net naar de verkeerde kijk, of dat ik er geen oog voor heb. Er kan er bij hen best 1 tussen zitten die mij ook ziet zitten, maar die dat minderr duidelijk laat merken. Waar moet ik dan op letten? Ze hebben wel eens tegen me gezegd dat de signalen die ik in het verleden uitzond duidelijk merkbaar waren, dus daar zal het ook nu niet aan liggen denk ik. Graag nog wat aanvullende tips/inzichten.

Lieve Gandalf,

Als ik dit zo lees, denk ik dat je voor jezelf eerst duidelijk moet krijgen, wie jezelf nu het leukste vind, tuurlijk, je kan meer meisjes tegelijk leuk vinden, maar, er springt er vast eentje tussenuit, zo niet, dan denk ik niet dat je ze leuk genoeg vind... Misschien is het een tip, om te proberen je eigen signalen iets minder duidelijk uitt e zenden, want stel nou dat je dat naar een aantal meisjes doet, dan denk ik niet, dat er veel zullen reageren... (als je begrijpt wat ik bedoel), het kan dan goed zijn, dat ze je signalen verkeerd opvatten.

Het is inderdaad ook goed mogelijk dat 1 van de meisjes signalen uitzendt, maar niet zo heel duidelijk en dat je ze er daardoor niet uitpikt.
Ga haar eens aankijken, als ze jou ook recht aankijkt, glimlach dan naar haar, als ze verlegen teruglacht, grote kans, dat ze je leuk vind, hetzelfde geldt, als ze snel wegkijkt, dan kan het zijn, dat ze je erg leuk vind, maar verlegen is en bang dat ze misschien gaat blozen :oops: als ze je aan blijft kijken.... Stel nou, dat ze je recht terug aankijkt en een beetje een (gehaaid) :mrgreen: lachje vertoond, laat dan maar zitten, waarschijnlijk heeft ze dan idd door dat je haar leuk vind, maar dat het niet op die manier wederzijds is....
Ik zou zeggen, praat met haar, kijk naar haar, maar niet tot het vervelende toe, kijk hoe ze op jou reageert.

Wat je ook zou kunnen proberen is of je met haar (ik ga even van 1 uit) kunt gaan bellen, msnen, smsen, mailen, chatten,(en/of) als het haar leuk lijkt en je spreekt haar ook vaak op die manier, kan het heel goed zijn, dat ze jou leuk vind.
Verder is het erg lastig, vind ik, hangt vaak af van de situatie, waar jullie je in bevinden, waar je bent, hoe vaak je elkaar ziet, hoelang je elkaar al kent, ik kan waarschijnlijk wel wat meer tips geven, als je specifieker bent. Het mag hier op het forum, maar PB is ook welkom.

Lieve Gandalf, veel succes en wie weet.... :lol:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS. Hieronder de nieuwste ontwikkeling in onze $HOP, misschien iets voor jou???? 8) :lol: :roll: :wink:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb jij dat ook weleens, dat je het gevoel hebt dat er iemand is, die signalen naar je uitzend, over hoe leuk hij/zij jou wel niet vind :roll:

GEEN NOOD speciaal hiervoor ontwikkeld de Love-ik-voel-wat-maar-weet-niet-wat-en-van-wie-signalen-detector.
Dit apparaat is zo ver-ontwikkeld, dat die elk signaal van liefde, genegenheid opvangt...... Ook onderschept het de verschillende versierpogingen, die op je losgelaten worden....

(er zitten nog aantal kleine, technische mankementjes aan, maar verder is er niks mis mee :mrgreen:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 feb 2004 15:03

Het ziet er helemaal geweldig uit! :D
Ik kan bijna niet wachten tot de hooiberg af is!
Gelukkig dat we weer een hartvormig bubbelbad krijgen, want die gevoelens zijn zo heerlijk die de stralen bij me opwekken :oops:

Liefs Dr. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 feb 2004 15:07

quote]Zal vast een kriebelige boel worden in de wachtkamer :mrgreen:[/quote]

Ja, wat wil je he????

Met al die vlinders :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 feb 2004 15:17

rosekapje schreef:quote]Zal vast een kriebelige boel worden in de wachtkamer :mrgreen:

Ja, wat wil je he????

Met al die vlinders :mrgreen:[/quote]

Ieekss,

Waar vlinders zijn, zijn rupsen, en die kriebelen helemaal :mrgreen:

Wel een fladderige boel daar in die wachtkamer dan :D

muis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor muis » 22 feb 2004 15:22

Dr. Rosekapje en dr. Columbus,

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal proberen jullie adviezen op te volgen, maar eigenlijk durf ik gewoon ECHT niet! :oops: :cry:
Nou ja, anders blijf ik wel gewoon lekker vrijgezel. Dan heb ik tenminste geen mannengezeur aan m'n hoofd! :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 feb 2004 15:25

Markie schreef:

ja! markie, maar dan van hout :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 feb 2004 15:29

columbus schreef:
Markie schreef:

ja! markie, maar dan van hout :mrgreen:

Das wel gebruikelijk meestal bij bomen ja :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”