Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

christien
Majoor
Majoor

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 21 jun 2011 22:47

Jetjuhhh schreef:Jetjuhhh is zeer nieuwsgierig naar pb's :-oo

Sssttt, sommige dingen gaan niet voor niks via een pb'tje :wink:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 jun 2011 22:51

christien schreef:(Wel gezellig dat we ondertussen de 100 pagina's hebben bereikt..., op naar de volgende 100!)

Neeee, dat er maar geen enkele pagina meer mag bijkomen omdat we allemaal hondsdolgelukkig zijn met de man/vrouw van ons dromen die we allemaal morgen tegen gaan komen. (laat je even wat weten als je de mijne tegenkomt?)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 21 jun 2011 22:56

(Wel gezellig dat we ondertussen de 100 pagina's hebben bereikt..., op naar de volgende 100!

Mortlach

Neeee, dat er maar geen enkele pagina meer mag bijkomen omdat we allemaal hondsdolgelukkig zijn met de man/vrouw van ons dromen die we allemaal morgen tegen gaan komen. (laat je even wat weten als je de mijne tegenkomt?)

:mrgreen: oke, ik zal morgen goed rondkijken of dat ik jou liefde van je leven tegen het lijf loop :wink:
Als ik ze gevonden heb dan laat ik het je weten hoor, komt goed!

(p.s: is dit gewoon niet vragen om een blind date met 1 van de RW-ers..... geintje)

Jetjuhhh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jetjuhhh » 22 jun 2011 10:47

Christien&Mortlach??? Bespeur ik hier iets van interesse of meer in elkaar,
als jullie het beide hebben over de ware tegenkomen en dan ook nog het woord blind date wordt genoemd.... :-oo
Zeer jammer dat ik jullie adressen niet heb, anders had ik die blind date wel ff geregeld...
Geloof, hoop en liefde!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 jun 2011 11:42

Jetjuhhh schreef:Christien&Mortlach??? Bespeur ik hier iets van interesse of meer in elkaar,
als jullie het beide hebben over de ware tegenkomen en dan ook nog het woord blind date wordt genoemd.... :-oo
Zeer jammer dat ik jullie adressen niet heb, anders had ik die blind date wel ff geregeld...

Ik ken wel een paar leuke restaurantjes hier in Cork, Ierland en er vliegt twee keer per dag een vlucht tussen Amsterdam en hier.
:-)

Jetjuhhh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jetjuhhh » 22 jun 2011 12:29

Leuk voor Christien, heeft ze er gelijk een vakantieadresje bij... :-oo
Geloof, hoop en liefde!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jun 2011 16:25

Dan heb je zeker wat gemist Jetjuhh, ik ben al onderweg naar Ierland...., en ja dat weet ook Mortlach nog niet :wink:

Nee geintje, ik ben ff aan het relaxen na een chaotische dienst, en daar zit een retourtje Ierland niet bij.
Maar helaas Mortlach ik moet je melden dat ik vandaag super veel leuke mensen ben tegen gekomen, maar volgens mij niet jou potentiele liefde.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 22 jun 2011 17:08

Stelletje kletsmajoren :mrgreen:

Foei Christien, je patiënten niet gaan zien als potentiële liefdeskandidaten (al dan niet voor een ander) hè? :-k :lol:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jun 2011 17:17

mw schreef:Stelletje kletsmajoren :mrgreen:

Foei Christien, je patiënten niet gaan zien als potentiële liefdeskandidaten (al dan niet voor een ander) hè? :-k :lol:

Haha MW, ik zie mijn patiënten niet als potentiële liefdeskanidaten hoor, maar ik kan niet ontkennen
dat er af en toe heel leuk bezoek op de afdeling komt :-({|=

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 22 jun 2011 18:51

leuk hoor :mrgreen:
bij mij in de winkel komen ook wel leuke jongens hoor :wink:
alleen ben bang dat ze niet christelijk zijn

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 jun 2011 20:06

christien schreef:Dan heb je zeker wat gemist Jetjuhh, ik ben al onderweg naar Ierland...., en ja dat weet ook Mortlach nog niet :wink:

Nee geintje, ik ben ff aan het relaxen na een chaotische dienst, en daar zit een retourtje Ierland niet bij.
Maar helaas Mortlach ik moet je melden dat ik vandaag super veel leuke mensen ben tegen gekomen, maar volgens mij niet jou potentiele liefde.

Dus die restaurant-reservering kan ik afzeggen?

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jun 2011 20:16

@Nette, je zou dat natuurlijk aan elke klant kunnen vragen :wink:

Alstublieft hier is uw bon; zou ik u voor een onafhankelijk onderzoek nog enkele vragen mogen stellen, dit duurt maar een paar minuten. Wat is leeftijd, wat is uw levensovertuiging...? :wink:

Dus die restaurant-reservering kan ik afzeggen?

Mwah, dat moet jij weten natuurlijk maar als je niet alleen wilt dineren dan zou ik dat doen :wink:

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 22 jun 2011 20:34

Over dineren gesproken... Zelf vind ik het altijd wel fijn met andere mensen iets te eten i.p.v. alleen je eigen bord stilzwijgend binnen 10 min. leeg te eten.
Daarom zoek ik geregeld eet-maatjes op, vooral in het weekend. Dus soort van om de beurt bij elkaar eten zeg maar. Ook om tegelijkertijd lekker je verhaal kwijt te kunnen.
Ik merk zelf dat je in zo'n geval geval sneller de moeite neemt gezonder te eten, culinair meer experimenteert, sneller meer gangen inzet en vooral langer tafelt.
Herkennen jullie dit?

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 22 jun 2011 20:36

nette schreef:leuk hoor :mrgreen:
bij mij in de winkel komen ook wel leuke jongens hoor :wink:
alleen ben bang dat ze niet christelijk zijn

wat voor soort winkel?

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jun 2011 21:04

Wiepie schreef:Over dineren gesproken... Zelf vind ik het altijd wel fijn met andere mensen iets te eten i.p.v. alleen je eigen bord stilzwijgend binnen 10 min. leeg te eten.
Daarom zoek ik geregeld eet-maatjes op, vooral in het weekend. Dus soort van om de beurt bij elkaar eten zeg maar. Ook om tegelijkertijd lekker je verhaal kwijt te kunnen.
Ik merk zelf dat je in zo'n geval geval sneller de moeite neemt gezonder te eten, culinair meer experimenteert, sneller meer gangen inzet en vooral langer tafelt.
Herkennen jullie dit?

Heel herkenbaar Wiepie, het gebeurt niet zo veel dat ik alleen eet, maar als dat zo is kies ik vaak voor makkelijk. Koken is soiezo niet echt een van m'n grootste hobby's en om het daarna in een paar minuten weer alleen op te eten nee daar is niks aan.

Gezellig dat je regelmatig met anderen eet, een soort van groep...?

Terug naar “Archief”