Jetjuhhh schreef:Jetjuhhh is zeer nieuwsgierig naar pb's
Sssttt, sommige dingen gaan niet voor niks via een pb'tje

Moderator: Moderafo's
Jetjuhhh schreef:Jetjuhhh is zeer nieuwsgierig naar pb's
christien schreef:(Wel gezellig dat we ondertussen de 100 pagina's hebben bereikt..., op naar de volgende 100!)
Jetjuhhh schreef:Christien&Mortlach??? Bespeur ik hier iets van interesse of meer in elkaar,
als jullie het beide hebben over de ware tegenkomen en dan ook nog het woord blind date wordt genoemd....![]()
Zeer jammer dat ik jullie adressen niet heb, anders had ik die blind date wel ff geregeld...
mw schreef:Stelletje kletsmajoren![]()
Foei Christien, je patiënten niet gaan zien als potentiële liefdeskandidaten (al dan niet voor een ander) hè?![]()
christien schreef:Dan heb je zeker wat gemist Jetjuhh, ik ben al onderweg naar Ierland...., en ja dat weet ook Mortlach nog niet![]()
Nee geintje, ik ben ff aan het relaxen na een chaotische dienst, en daar zit een retourtje Ierland niet bij.
Maar helaas Mortlach ik moet je melden dat ik vandaag super veel leuke mensen ben tegen gekomen, maar volgens mij niet jou potentiele liefde.
nette schreef:leuk hoor![]()
bij mij in de winkel komen ook wel leuke jongens hoor![]()
alleen ben bang dat ze niet christelijk zijn
Wiepie schreef:Over dineren gesproken... Zelf vind ik het altijd wel fijn met andere mensen iets te eten i.p.v. alleen je eigen bord stilzwijgend binnen 10 min. leeg te eten.
Daarom zoek ik geregeld eet-maatjes op, vooral in het weekend. Dus soort van om de beurt bij elkaar eten zeg maar. Ook om tegelijkertijd lekker je verhaal kwijt te kunnen.
Ik merk zelf dat je in zo'n geval geval sneller de moeite neemt gezonder te eten, culinair meer experimenteert, sneller meer gangen inzet en vooral langer tafelt.
Herkennen jullie dit?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten