nog gefeliciteerd schipje!! wat heeft ze zoal gekregen aan cadeautjes als ik vragen mag? hier vragen ze allemaal wat ze voor dochterlief zouden kunnen kopen, maar op een (kleur)boekje na zou ik het zo niet weten..ze heeft al zoveel

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:ooh echt.. schipje... toen ik het laatst zag dacht ik, wie zou dat nou kopenfijn dat ze er blij mee is!
ajl schreef:Nog van harte schipje met je dochter! Haha...wat een grappig cadeau.
Ik denk dat wij ook op zoek moeten naar een pop voor C. Ze begint alle plaatjes van baby's al te zoenenIk heb zo'n vermoeden dat zij zich er straks uitgebreid mee gaat bemoeien.
liefie schreef:@Schipje Wat een grappige pop ze verzinnen ook steeds meer.
@Laura Heeft Michael zijn cent al uitgepoept?
Hier is het heel rustig in huis mijn man is samen met Nina de stad in zodat ik even het huishouden kon doen. Gisteren een hele dag bij een vriendin geweest 1,5 heen en ook weer terug met de auto maar het ging echt super goed met Nina.
Hebben jullie nog leuke dingen voor Vaderdag gemaakt? Mijn man krijgt een foto van Nina in een lijstje voor op zijn bureau.
MissF schreef:Namens ons ongeboren kindje heb ik een luchtje gekocht, heel afgezaagd, maar ik heb geen inspiratie voor iets leukers, en geen puf meer om echt stad en land af te lopen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten