Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor vpk » 14 jun 2011 19:03

nou gelukkig laura, das weer een zorg minder...

nog gefeliciteerd schipje!! wat heeft ze zoal gekregen aan cadeautjes als ik vragen mag? hier vragen ze allemaal wat ze voor dochterlief zouden kunnen kopen, maar op een (kleur)boekje na zou ik het zo niet weten..ze heeft al zoveel :oops:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 14 jun 2011 20:36

Bedankt voor de felicitaties!
Ze heeft van ons een breastmilkbabyhttp://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/breastmilkbaby gekregen. Je zou dat serieuze gezicht moeten zien als ze de baby 'drinken' geeft.
Ze heeft een maxicosi voor de pop gekregen. Wat boekjes en puzzels wat altijd geslaagd is. Een ark van Noach van hout, muziekinstrumentjes en ze krijgt nog een glijbaan want die was nog niet binnen. Ze heeft ook een plastic theeserviesje gekregen en daar heeft ze de hele dag al zeer lief en fantasierijk mee gespeelt, dat vind ik echt een aanrader! Kortom: ze is aardig verwend. Heb gelijk wat speelgoed op zolder gezet zodat er wat ruimte in haar speelkastje kwam, en dan kunnen we later nog eens varieren.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 jun 2011 20:49

ooh echt.. schipje... toen ik het laatst zag dacht ik, wie zou dat nou kopen :oops: fijn dat ze er blij mee is!

lees hier nog een vraag over wat je allemaal kan geven, duplo oid, grote uitbreidingsdingen, waterplay... dat gaat altijd!

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 14 jun 2011 22:11

@Schipje, nog gefeliciteerd. Wat een mooi kado, die breastmilkbaby. 'k heb nog nooit zo'n pop gezien..maar erg leuk. Vooral als een kindje een broertje/zusje heeft die bv krijgt. Zo kunnen ze het echt nadoen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 jun 2011 08:11

Nog van harte schipje met je dochter! Haha...wat een grappig cadeau.
Ik denk dat wij ook op zoek moeten naar een pop voor C. Ze begint alle plaatjes van baby's al te zoenen :lol: Ik heb zo'n vermoeden dat zij zich er straks uitgebreid mee gaat bemoeien.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 15 jun 2011 08:47

paprikameisje2 schreef:ooh echt.. schipje... toen ik het laatst zag dacht ik, wie zou dat nou kopen :oops: fijn dat ze er blij mee is!

:lol:

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 17 jun 2011 21:13

Nog nooit van gehoord die breastmilkbaby. Heb ff op het plaatje gekeken maar ik zie zo snel geen verschil met een gewone pop? :oops:
Enne, nog gefeliciteerd met je dochter!!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 jun 2011 21:24

ajl schreef:Nog van harte schipje met je dochter! Haha...wat een grappig cadeau.
Ik denk dat wij ook op zoek moeten naar een pop voor C. Ze begint alle plaatjes van baby's al te zoenen :lol: Ik heb zo'n vermoeden dat zij zich er straks uitgebreid mee gaat bemoeien.

Kun je haar direct leren dat ze niet in de ogen mag prikken. Dochterlief wil dat haar neefje wel doen, als ze erbij in de buurt komt gaat haar vingertje direct naar zijn ogen. Ik probeer haar dat nu met haar pop af te leren.
Zij is dol op baby's, wil elke keer maar in de wieg kijken als we op kraambezoek zijn.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 17 jun 2011 21:36

Ja idd memmem, is me ook al opgevallen. Hier blijft het nog bij de ogen open en dicht doen.
@mvs: Het is ook een gewone pop, het enige verschil is dat er een mechanisme in de kaakjes zit waardoor het mondje gaat bewegen en drinkgeluidjes maakt als je de pop tegen het bloemetje op het hestje houd. Daar zit een magneetje in. Verder kan de pop ook huilen, mamamam zeggen en hikken en boeren.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 jun 2011 11:07

@Schipje Wat een grappige pop ze verzinnen ook steeds meer.

@Laura Heeft Michael zijn cent al uitgepoept?

Hier is het heel rustig in huis mijn man is samen met Nina de stad in zodat ik even het huishouden kon doen. Gisteren een hele dag bij een vriendin geweest 1,5 heen en ook weer terug met de auto maar het ging echt super goed met Nina.
Hebben jullie nog leuke dingen voor Vaderdag gemaakt? Mijn man krijgt een foto van Nina in een lijstje voor op zijn bureau.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jun 2011 11:22

liefie schreef:@Schipje Wat een grappige pop ze verzinnen ook steeds meer.

@Laura Heeft Michael zijn cent al uitgepoept?

Hier is het heel rustig in huis mijn man is samen met Nina de stad in zodat ik even het huishouden kon doen. Gisteren een hele dag bij een vriendin geweest 1,5 heen en ook weer terug met de auto maar het ging echt super goed met Nina.
Hebben jullie nog leuke dingen voor Vaderdag gemaakt? Mijn man krijgt een foto van Nina in een lijstje voor op zijn bureau.

Ja liefie, die kwam er gelukkig dinsdagavond uit! Op school heeft Michael een kaart met voetafdruk gemaakt. Ik heb hier met hem een kaart gemaakt en samen twee cadeautjes uitgezocht: een sleutelhanger en een mooie bloempot met: 'voor papa van Michael' erop.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jun 2011 12:36

julia heeft een sleutelhanger gemaakt met daarop papa ik denk aan je ofzo, of papa je bent mijn hartedief.. geen idee.. adnere kant een leuk meisjespoppetje wat ze ingekleurd heeft, marijn idem alleen andere tekst.

Ga zo nog wat lekkers halen voor bij de koffie, vind het dan wel genoeg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 jun 2011 15:41

Jurian heeft iets gemaakt op het kdv voor vaderdag, dat soort knutsels vind ik altijd het leukst. Ik heb geen idee wat het is, het zit keurig ingepakt, dus ben net zo benieuwd als mijn man :D
Namens ons ongeboren kindje heb ik een luchtje gekocht, heel afgezaagd, maar ik heb geen inspiratie voor iets leukers, en geen puf meer om echt stad en land af te lopen. Sowieso heeft hij pas al een rugtas voor op de motor gekregen, dat vond ik wel even duur zat :)
Mijn vader en schoonvader krijgen beiden een pakketje met douchefris enzo, ook omdat ik geen zin heb om lang te zoeken :oops: maar het gaat maar om de aardigheid
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 18 jun 2011 21:01

MissF schreef:Namens ons ongeboren kindje heb ik een luchtje gekocht, heel afgezaagd, maar ik heb geen inspiratie voor iets leukers, en geen puf meer om echt stad en land af te lopen.

ach, zo werkt het hier ook. en dan is het ook namens ons andere kind :wink: . maar dan denk ik altijd maar: als je niets weet te vragen, weet ik ook niet wat ik dan anders moet geven. en zoiets wordt altijd gebruikt toch?
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 jun 2011 21:05

Zo, internet doet het weer, dus even bijlezen :wink:

@Schipje, nog gefeliciteerd met je dochter! Sylke wordt eind juli 2, ik heb echt nog geen idee wat ik haar moet geven..

Vaderdag: Timon heeft op de psz een eierdopje beschilderd. Van Timon moest ie perse in de koelkast verstopt worden, dus nu staat er achterin de koelkast een ingepakt eierdopje :mrgreen: Ik wilde met hem eigenlijk een mok beschilderen met porseleinverf, ook voor de opa's, maar door alle klus- en verhuisdrukte is dat er helemaal bij in geschoten. Ik heb manlief dus maar alvast gewaarschuwd dat ie niet veel krijgt :wink:

Terug naar “Archief”