Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Lieve Gandalf
Ja Gandalf, als het een korte naam is, is er inderdaad niks aan de hand, stel nou dat de naam wat langer is, bv. Catharina-Amalia, Beatrix Carmen Victoria ofzodan wordt het wat lastiger... Wat je dan zou kunnen doen is haar initialen in het kleine boompje kerven, stel nou dat je toch wil dat haar hele naam er in komt te staan, dan wacht je tot de boom wat groter wordt, of het meisje
![]()
tip 2. Ga verhuizen, zoek een huis op, waar een enorme boom in de tuin staat, let wel op of er al namen ingekerfd staan, zo ja, verder zoeken, of het moeten toevallig dezelfde namen zijn![]()
tip 3. Koop een dagboek, schrijf daarin wat je kwijt wilt, natuurlijk kan je er ook 1 bij ons bestellen in de $HOP, we hebben twee verschillende soorten, de ene is speciaal ontwikkeld voor mannen, hij is dan ook van hout gemaakt, jaja, zul je denken papier komt ook van de bomen, maar dit is echt anders. De bladzijden, hebben een echte mooie nerf, van de zeer zeldzame, overigens zelf gekweekte, I love-hout boom... Dit boekje is dan ook uitermate geschikt om van alles in te kerfen...
De tweede uitvoering (even voor de dames onderons). is er 1 met een hartvormig slot, op de kaft staat een foto van Dr. Vin en Dr. Columbus, (jaja, ook zelf gekwee ^%$# gemaakt) ze hebben daar overigens weer hun chickendales outfits aan![]()
Lieve Gandalf, ik hoop dat je wat met mijn tips kunt, zo niet, schroom niet om nog eens langs te komen in de praktijk, ik heb uiteraard nog wel meer methodes op de plank liggen![]()
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
cash schreef:ha DrRosekapje,
Ik ben onderweg naar Twente, al een paar dagen zit ik nu op mn brommert en ben zojuist gestopt in Amersfoort. Dat ik nu kan mailen komt zo, er is hier een internetcafé annex stomerij.
kan ik gelijk mn sokken later cleaneren terwijl ik ff al mn mails doorlees.
ik hoop over een week wel te arriveren in Twente, maar sjonge zeg, wat is dat een end rijden!!
mn sokker zijn schoon, hoor ik net roepen!
groetjes alweer van Cash
muis schreef:Hallo dr. Love!
Ik ben al een poosje verliefd op een jongen, maar ik durf het niet te laten merken. Ik ben veel te verlegen.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes muis
bloempie19 schreef:columbus schreef:*zit nu in hartvormig bubbelbad gevuld met rozenwater en rozenblaadjes en pakt de laptop er even bij*
Ha Bloempie,
De pijn is gezakt.......naar mn schouders en armen nu)
Ik weet het, ik weet het, het is geen makkelijke job al lijkt het soms wel zo, maar de dagelijkse praktijk uitvoeren is gewoon heel erg zwaar.
Zou je zo lief willen zijn om...mn schouders ook even in te smeren met die heerlijke olie?
![]()
Het hoeft niet voor niets, je mag gerust die fooienpot leegmaken
Ja lach er maar om, ik weet ook wel dat Vin die fooienpot al leeg heeft gemaakt.Niet proberen om me te misleiden hé!!
Maar ik ben ook tevreden als je voor mij het bad laat vollopen met rozenwater en daar rozenblaadjes bij doet.
Maar ik wil er wel ook een wijntje bij hoor!![]()
Als ik dan helemaal zwoel en ontspannenuit bad kom, zal ik je armen en schouders masseren met die heerlijke olijfolie
![]()
essieee schreef:Ik hou van dr Love!
Gandalf schreef:Hoi Rosekapje,
Ik bestel hierbij zowieso het dagboek voor mannen. Kun je er ook een zakmes bij leveren voor het kerven? Nu zit ik alleen nog met het probleem dat ik én een boom in de voortuin heb waar ik een en ander in kan kerven én ik een mannendagboek heb, maar niemand van wie ik de naam cq. initialen ergens in kan kerven. Waar moet ik bij meisjes op letten om te zien of ze mij wel zien zitten als vriend? Volgens mij heb ik tot nu toe óf telkens net naar het verkeerde meisje gekeken, of ik zie de signalen die uitgezonden worden niet (er vanuit gaand dat dat wel gebeurt).
rosekapje schreef:essieee schreef:Ik hou van dr Love!
Lieve Essieee,
Bedankt voor deze fijne opmerking![]()
![]()
Weet dat we ook van jou houden! Ik wil je ook nog bedanken voor de mooie bos bloemen die we van je hebben gekregen! We genieten ervan!![]()
Als je zin hebt om eens langs te komen, je bent van harte welkom hoor! Ennuh, we moeten ook nodig eens een afspraak maken om die trouwjurken te gaan bekijken (jij wou toch met mij mee... trakteren op mijn collega's kosten![]()
)
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
columbus schreef:essieee schreef:Ik hou van dr Love!
Esssiee, ik snap het wel, denk ik![]()
en nog bedankt dat je ons af en toe ff bezig houd!
muis schreef:Hallo dr. Love!
Ik ben al een poosje verliefd op een jongen, maar ik durf het niet te laten merken. Ik ben veel te verlegen.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes muis
rosekapje schreef:Gandalf, ook ik ga ervanuit dat er meisjes zijn die jouw leuk vinden en dan ook wel signalen uitzenden naar jou. Wat denk ik het punt was, tussen jou en die meisjes, dat het waarschijnlijk niet wederzijds was, dus nog niet de vonk over gevlogen. Want dat is natuurlijk erg belangrijk, je moet elkaar leuk vinden en het moet niet zo zijn, dat het van 1 kant komt, dus ik raad je ten diepste af, om op zoek te gana naar dat ene meisje dat jouw al leuk vind en die jij tot nu toe nog niet zag staan... of die vonk moet er toch komen.
bloempie19 schreef:Er zijn verschillende reacties binnengekomen op de vraag hoe uw eerste zoenervaring was.
Veel mensen wilden deze ervaring wel met ons delen, alleen jammer genoeg niet op het internet.
Gelukkig durfde mevrouw C. uit B. haar ervaring wel met andere refowebbers te delen.
Haar advies luidt: Maak er nooit zo'n blunder van als ik![]()
Mevr. C. uit B. aan het woord:
Ik was, toen ik 15 jaar was mee met een HGJB-kamp. Een heel gezellig kamp! Er waren echter bijna alleen maar pubers op het kamp, die voor het eerst zonder ouders op vakantie waren en daar eens lekker van wilden gaan genieten. Je raad het al: Door te zoenen natuurlijk!
Nou zal je zeggen: Daar is toch niets mis mee? Iedereen moet het tenslotte leren...![]()
Maar wat als je een jongen uitkiest, die al 10 meiden heeft gezoend en jij nog geen één??![]()
Nou, ik dacht dat ik de oplossing had gevonden: Er op los zoenen, zoals hij nog nooit heeft meegemaakt!
En dat deed ik...
Het gevolg was, dat hij na een paar minuten stopte en vroeg of ik wat minder hard wilde zoenen, want ik vrat hem bijna op![]()
![]()
Ik heb daarna maar wat rustiger aan gedaan. Al was dat wel heel moeilijk, want hij was gewoon om op te vreten...![]()
Ik moet er ook nog bij zeggen: Zorg dat je je ogen dicht doet als je zoent! Ik vergat dat te doen. En we waren in een drukke winkelstraat op een bankje aan het zoenen. Ik zag een meisje van een jaar of drie naar ons kijken. Toen dacht ik opeens: Er klopt iets niet! Volgens mij moet ik mijn ogen dicht doen! (Vooral toen ik de jaloerse blikken van dat meisje in haar ogen zag.. Tja, tegenwoordig begint het steeds jonger...)Ik hoop dat je nu geleerd hebt hoe je het niet moet doen!![]()
Met vriendelijke groeten,
C. uit B.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten