Zaterdag en gisteren heb ik Floris veel gedragen in m'n ringsling, dan lijkt hij minder te spugen, en hij heeft 2x tot 1/2 4 's nachts geslapen, heerlijk! Als hij dat vannacht ook doet word ik daar wel blij van! Probeer hem nu zeker een uur na de voeding recht op te houden, en daardoor lijkt het spugen wel wat minder te zijn. Hij wil alleen echt niet liggen overdag...
En vannacht wilde hij ook niet liggen in z'n bedje na de voeding, op een gegeven moment heb ik 'm naast me gelegd, in de houding als of ik liggend voed, las ergens dat dat het veiligst is als je baby bij je slaapt. Toen sliep hij super, tot 8 uur door..
Ik ben alleen net een zombie 's nachts, weet echt niet wat ik aan het doen ben, vind dat wel een beetje eng.. vannacht na de voeding had ik ook weer recht op geslapen.
Vannacht ga ik gewoon een wekker zetten, een half uur na dat ik begin met voeden, kijken of dat werkt.
Morgen ga ik wel even de dokter bellen, want dat spugen lijkt me toch niet goed, en de hele dag recht op houden gaat nu wel, maar dat hou je ook geen weken/maanden vol natuurlijk...
@ kerk zitten: Bij ons zitten (bijna) geen kindjes onder de vier in de dienst.. Ik ging zelf ook mee toen ik 2 was, wilde ik graag, aldus m'n moeder. Ach ja, we zien wel. Gister in de sling ging ook prima, en die dienst (internationaal) is ook heel laagdrempelig, dus daar is dat ook totaal geen probleem.
@ Laura: oeps, jullie beleven heel wat met jullie kereltje! Hoe kwam je er achter dat ie dat had ingeslikt?
@ Scihpje: gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hield jij het allemaal nog vol als hoogzwangere?

@ Liefie heerlijk dat het zo goed gaat! Op het spugen (en het hartverscheurende huilen waar dat mee gepaard gaat) gaat het hier ook fantastisch! Floris is zo'n liefie