Hopelijk blijft het bij marijn ook goed gaan!
@ iedereen: tot over 2 weken, wij zijn met vakantie

Moderator: Moderafo's

jeepeecee schreef:Fijn Haai, dat je nu al merkt dat het beter gaat.
Hopelijk blijft het bij marijn ook goed gaan!
@ iedereen: tot over 2 weken, wij zijn met vakantie
 Schijnt voornamelijk door zijn leeftijd te komen hoor, dat ze 'm doorsturen. Maar met een bril alleen schijnt hij niet geholpen te zijn. Dus we wachten af!
  Schijnt voornamelijk door zijn leeftijd te komen hoor, dat ze 'm doorsturen. Maar met een bril alleen schijnt hij niet geholpen te zijn. Dus we wachten af! Dat was ook een reden dat de opticien wilde doorsturen, omdat we zijn voorgeschiedenis niet weten, we weten niet of er wat in zijn biofamilie zat ofzo. Maar goed, tot nu toe is hij extreem verziend (volgens mij zag ik +7 op het papiertje
 Dat was ook een reden dat de opticien wilde doorsturen, omdat we zijn voorgeschiedenis niet weten, we weten niet of er wat in zijn biofamilie zat ofzo. Maar goed, tot nu toe is hij extreem verziend (volgens mij zag ik +7 op het papiertje   ).
 ). ...)
 ...)
 . Het is een heerlijk kereltje, echt genieten.
. Het is een heerlijk kereltje, echt genieten.Galateia schreef:Maar waarom zou een bril alleen niet genoeg zijn? Er zijn toch veel meer kindjes met een hele grote + afwijking en dat groeit dan vanzelf wel weer een beetje bij (tot op zekere hoogte)? Wat zouden ze nog meer kunnen doen dan een bril?

Hoop niet dat dat iedere keer gaat gebeuren als papa weg is!
 Hoop niet dat dat iedere keer gaat gebeuren als papa weg is!
 We gingen even uit eten, in de speelhoek waren kids, heerlijk gespeeld.
  We gingen even uit eten, in de speelhoek waren kids, heerlijk gespeeld.

moet stiekum wel lachen hoor, grappige hier is, marijn vind dingen uit, kwa klimmen en klauteren, julia doet hetna.. haha.. vaak is het andersom!
 moet stiekum wel lachen hoor, grappige hier is, marijn vind dingen uit, kwa klimmen en klauteren, julia doet hetna.. haha.. vaak is het andersom! . C. begint nu losse pasjes te zetten. Niet te veel en te grote afstanden, maar het begin is er. Ze begint al wel zinnetjes ( 3/4 woorden )te vormen met praten....echt heel grappig.
 . C. begint nu losse pasjes te zetten. Niet te veel en te grote afstanden, maar het begin is er. Ze begint al wel zinnetjes ( 3/4 woorden )te vormen met praten....echt heel grappig.Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 126 gasten