Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor liefje » 06 jun 2011 22:33

Leuke foto`s!

Sterkte voor morgen, Haai!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 07 jun 2011 01:23

Leuke foto's allemaal!

Na twee nachten doorgeslapen te hebben, zit ik nu weer te voeden.. jammer.
Maar goed, kan niet alles hebben. ;)

Hier geen speen. Ze wil m niet, en hoeft ook geen duim. (tot nu toe)
Ook wel zo makkelijk.. hoef ik m er ook niet steeds weer in te stoppen.

Haai, succes morgen.
PPM, hoe gaat t nu? Hopelijk nog goed.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 jun 2011 07:14

Balen AG! Maar dat je nog de fut hebt om dan te gaan internetten? Ik zat altijd zo'n beetje mee te dutten tijdens de voeding.

Hier wilden ze ook geen speen, maar de duim des te meer. H. had de duim met 2 weken al gevonden en C met 7 en is onafscheidelijk. Ik zie het ook al aan hun gebit :oops: . Ik vertelde H pas dat de tandarts had gezegd dat hij niet meer mocht duimen. Hij keek heel verschrikt en zei heel angstig 'maar dat kan toch helemaal niet'. En afleren vind ik ook zo zielig, heb zelf vol overgave geduimd totdat ik een beugel kreeg, dus weet hoe fijn het is 8)

@ liefie/Jannoek Leuke foto's! Wat wijs zijn ze al!
Volgens mij hebben jullie wel tevreden kinderen of niet? Dat lijkt mij zo fijn, hoop daar stiekum ook op ipv 7 weken non stop gehuil.

Haai succes vandaag! Hoop dat het resultaat heeft voor Sylke!
Laatst gewijzigd door ajl op 07 jun 2011 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jun 2011 07:14

@Haai, succes vandaag.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 jun 2011 07:54

Sterkte haai!

Leuke foto van Floris, Jannoek, ook een schatje, en echt wijs dat haar!

Lieke is gelukkig van dr speen af!!!! Ging eigenlijk bijna vanzelf, vorige week maandag was mijn zusje oppassen s'avonds en die legde dr op bed en had dr speen niet gegeven (niet aan gedacht). En ze vroeg er zelf ook niet om! Dus toen is ze gewoon lekker gaan slapen zonder speen. Volgende dag was ze bij mijn moeder omdat ik moest werken. En die heeft dr met middagdutje ook in bed gelegd zonder speen, was ook geen probleem. Dus had ik s'avonds ook geen speen gegeven. eerst vond ze het prima, maar poosje later lag ze te huilen en te roepen: peentje, peentje! Dus ik verteld dat tie kapot was en in de prullebak. Toen was het goed. Rest van de week heeft ze dat nog een paar keer gehad, maar op gegeven moment zei ze zelf al: peentje pulbak. En nu heeft ze het er niet meer over! Grote meid :D

Maar bad/douchen is nog steeds drama... Echt gillen gewoon! Als ik haar uitkleed zit ze al te huilen: klaar, klaar!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 07 jun 2011 08:11

ajl schreef:Balen AG! Maar dat je nog de fut hebt om dan te gaan internetten? Ik zat altijd zo'n beetje mee te dutten tijdens de voeding.

Ha, tja.. Als ik half zou gaan dutten, dan weet ik op gegeven moment niet meer wat ik aan het doen was,
hoelaat het is, waar en wie ik ben, etc. :puh: En het is nogal belangrijk dat ze na de voeding nog minimaal 10 min. rechtop ligt,
dus ik moet wel een beetje weten wat ik aan 't doen ben. Dus ik ga maar zitten internetten op mn telefoon.

Lenny, lekker hoor dat ze van haar speentje af is!
Vervelend van 't douchen/badderen! Als ze er eenmaal inzit/onder staat, is het dan nog drama?
Hoe oud is ze nu?

Kinderen van mn broer hebben nooit een speen gehad, noch geduimd.
Dus ik hoop maar dat 't ook zo bij Femke is. ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 jun 2011 08:46

@AJL Nina is heel tevreden al ben ik er nog steeds op voorbereid dat ze heel veel gaat huilen (waarom weet ik niet maar ik weet dat dat kan gebeuren) maar des te meer genieten we nu van haar :D
Al kan het ook zo anders gisteren was mijn schoonzusje hier en vrienden van hun hebben anderhalve week eerder dan ons een kindje gekregen en dat kindje huilt bijna heel de dag en 's nachts komt ze nog 3 tot 4 keer om te drinken ze was echt geschrokken van haar vriendin die ziet er echt slecht uit (familie en vrienden wonen allemaal ver weg) het huis was ontzettend rommelig gewoon omdat ze er niet aan toe komt echt zo sneu.
Zijn jullie er bij H en C achter gekomen waardoor ze zoveel huilden? Hopelijk maak je het nu een keer van de andere kant mee gun het je van harte!

@AG Ik kan dat ook niet dutten terwijl ik de borst geef ten eerste ga ik op het randje van het bed zitten en ik ben een soort van stoned volgens mijn man als ik borstvoeding geef haha (ben dan heel geconcentreerd werkt voor mij het beste op de een of andere manier)
Voor de rest alles goed met Femke?

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 07 jun 2011 08:49

Succes en sterkte vandaag, Haai! Hopelijk knapt je dochter ervan op!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 jun 2011 08:54

Ik zit tijdens het voeden ook met mn telefoon te internetten en zo, anders val ik ook in slaap.. Vanmorgen werd ik om 6uur wakker, lag floris nog naast me.. Oeps.

@ajl floris is inderdaad heel tevreden! Ben echt blij met infacol, want tot vorige week huilde hij vanaf het eind van de middag tot de laatste voeding s avonds. Echt krijsen gewoon van de krampjes, heel zielig.. Hoop met je mee dat jullie 3e ook rustig en tevreden is!

@lenny heerlijk van de speen! Had je m ook echt weggegooid? Denk dat ik m stiekem nog eeg goed zou bewaren voor t geval dat... ;)
Vervelend van het badje! Floris vindt t badje ook niet leuk, maar de douche heerlijk! daar gaat ie echt voor liggen. Hopelijk gaat dat snel beter, lijkt me vervelend!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 jun 2011 09:01

@ liefie H. had heel veel krampjes en last van zijn nek door de vacuümpomp. Terwijl dat volgens de artsen niet kan. Na 1 behandeling bij een chiropractor was het over. C had ook last van haar nek ( is ook vrij hardhandig geboren), maar bij haar hielp de chiropractor niet. C had ook een voorkeurshouding en een afplatting en krijste echt dag en nacht.....ik griezel nog als ik daaraan denk en dat is ook echt mijn angstbeeld voor het einde van het jaar.

@ jannoek Flucanol zal ik onthouden. Hier hielp de cinababy helemaal niet, maar wel veel krampjes.

@ AG Ik zat tijdens het voeden gewoon op de bank en grote kussens in mijn rug en viel meestal in slaap. Soms kwam mijn man mij naar een uur zoeken en zat ik nog in dezelfde houding met een slapend kind.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 07 jun 2011 09:04

@Haai: waarschijnlijk ben je nu al op de terugweg of zelfs thuis. Ik hoop dat Sylke er van is opgeknapt! Sterkte!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 jun 2011 11:27

Bumba schreef:@Haai: waarschijnlijk ben je nu al op de terugweg of zelfs thuis. Ik hoop dat Sylke er van is opgeknapt! Sterkte!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 jun 2011 11:40

ajl schreef:@ AG Ik zat tijdens het voeden gewoon op de bank en grote kussens in mijn rug en viel meestal in slaap. Soms kwam mijn man mij naar een uur zoeken en zat ik nog in dezelfde houding met een slapend kind.

Grappig verhaal ajl :lol: Hoop echt voor je dat het deze keer anders is qua huilen! Lijkt mij heel frustrerend als ze zoveel huilen.

@ Jannoek, nee niet echt weggegooid hoor ;) Hij ligt nog steeds in de la van mijn kast! Maar kan em nu wel weg doen. Ze kan echt prima zonder nu! Wat ik alleen een beetje het lastige vind is, als ze nu s'nachts wel eens wakker wordt en begint te huilen (dat gebeurt gelukkig niet vaak), ik niets heb om dr te troosten. Eerder gaf je gewoon de speen en ff over dr bolletje aaien en ging ze weer slapen, nu is het wat lastiger. Maar meestal helpt een liedje zingen gelukkig ook wel.

Douche vind ze nog erger als het bad! Echt jammer hoor, het is ook een beetje plotseling gekomen en ik kan niet echt een reden bedenken.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 jun 2011 11:43

@Lenny: hopelijk gaat het dan ook opeens weer weg! Voor jou zou ik willen 'adviseren' om er totaal niet gestresst van te raken. Misschien eens samen in bad/douche?

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 jun 2011 11:56

@ LauraC, hoop het ook, maar heb daar beetje hard hoofd in! We hebben zelf geen bad, en samen douchen heb ik gister geprobeerd, maar wat kan ze hard gillen zeg :o En ik kon ze bijna niet meer houden zo hard worstelde ze om de douche weer uit te rennen! :mrgreen:
Laatst waren we een weekend weg met familie en in het huisje zat een groot ligbad dus daar zou ze samen met haar neefje in gaan. Neefje zat er al vrolijk in en wij wilden Lieke erbij zetten maar dat ging echt niet lukken! Gillen en zich stijf houden! Ze durfde dr echt niet in! Maar idd, ik probeer er maar een btje relaxed mee om te gaan. Dan maar niet gaan zwemmen van de zomer!

Terug naar “Archief”