Leuke foto`s! 
Sterkte voor morgen, Haai!

Moderator: Moderafo's

. Ik vertelde H pas dat de tandarts had gezegd dat hij niet meer mocht duimen. Hij keek heel verschrikt en zei heel angstig 'maar dat kan toch helemaal niet'. En afleren vind ik ook zo zielig, heb zelf vol overgave geduimd totdat ik een beugel kreeg, dus weet hoe fijn het is
 . Ik vertelde H pas dat de tandarts had gezegd dat hij niet meer mocht duimen. Hij keek heel verschrikt en zei heel angstig 'maar dat kan toch helemaal niet'. En afleren vind ik ook zo zielig, heb zelf vol overgave geduimd totdat ik een beugel kreeg, dus weet hoe fijn het is  

ajl schreef:Balen AG! Maar dat je nog de fut hebt om dan te gaan internetten? Ik zat altijd zo'n beetje mee te dutten tijdens de voeding.
 En het is nogal belangrijk dat ze na de voeding nog minimaal 10 min. rechtop ligt,
 En het is nogal belangrijk dat ze na de voeding nog minimaal 10 min. rechtop ligt, 

Bumba schreef:@Haai: waarschijnlijk ben je nu al op de terugweg of zelfs thuis. Ik hoop dat Sylke er van is opgeknapt! Sterkte!
ajl schreef:@ AG Ik zat tijdens het voeden gewoon op de bank en grote kussens in mijn rug en viel meestal in slaap. Soms kwam mijn man mij naar een uur zoeken en zat ik nog in dezelfde houding met een slapend kind.
 Hoop echt voor je dat het deze keer anders is qua huilen! Lijkt mij heel frustrerend als ze zoveel huilen.
  Hoop echt voor je dat het deze keer anders is qua huilen! Lijkt mij heel frustrerend als ze zoveel huilen. Hij ligt nog steeds in de la van mijn kast! Maar kan em nu wel weg doen. Ze kan echt prima zonder nu! Wat ik alleen een beetje het lastige vind is, als ze nu s'nachts wel eens wakker wordt en begint te huilen (dat gebeurt gelukkig niet vaak), ik niets heb om dr te troosten. Eerder gaf je gewoon de speen en ff over dr bolletje aaien en ging ze weer slapen, nu is het wat lastiger. Maar meestal helpt een liedje zingen gelukkig ook wel.
 Hij ligt nog steeds in de la van mijn kast! Maar kan em nu wel weg doen. Ze kan echt prima zonder nu! Wat ik alleen een beetje het lastige vind is, als ze nu s'nachts wel eens wakker wordt en begint te huilen (dat gebeurt gelukkig niet vaak), ik niets heb om dr te troosten. Eerder gaf je gewoon de speen en ff over dr bolletje aaien en ging ze weer slapen, nu is het wat lastiger. Maar meestal helpt een liedje zingen gelukkig ook wel. En ik kon ze bijna niet meer houden zo hard worstelde ze om de douche weer uit te rennen!
 En ik kon ze bijna niet meer houden zo hard worstelde ze om de douche weer uit te rennen!  
 Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten