RogierV schreef:Maar dan ook nergens heb ik vermeld Atheist te zijn.
Puur om de reden dat je niks zinnigs over bovenatuurlijke zaken kunt zeggen. Bijv een hele belangrijke: ``of ze er zijn of niet?``
Wel jammer dat de helft van wat ik neertik of half gelezen of slecht begrepen word.
Dat komt omdat er nogal wat taalfoutjes in je tiksels zitten, ben je soms dyslectisch ?
Ik denk dat je heel goed gelezen wordt !
Nogmaals, als het allemaal maar een sprookje is waar jij je bedenkingen bij hebt, vraag ik me af wat je hier nog doet. Je kwam hier vanwege je gezellige buren geloof ik. Dat kun jij prima zelf oplossen. Maar ik meende een bepaalde nieuwsgierigheid bij je te bespeuren, naar dat geloof.
Wij hebben ook je buren niet goedgepraat, tenminste, niet dat ik weet, ik iig niet.
Omdat je hier dagelijks verkeert EN post, en je niet dom bent, moet je al het e.e.a. opgepikt hebben. En juist nu ga je je zo afzetten.
Als je er van baalt, ga dan weg. Wees dan een stoere vent en groet ons.
Of vertrek met stille trom. Maar als je nu uitdaagt met al je kwetsende uitspraken, krijg je geheid een ban en TERECHT. Dit kan niet getolereerd worden. Het is alsof je vloekt midden in de kerk.
En dan heeft de mod het gedaan. Je wordt gewaarschuwd, sla die waarschuwing niet in de wind.
Een boemerang keert altijd terug !