Mariamagdalena schreef:Vin schreef: Heb je je man inmiddels goed opgevoed of sabbelt ie ook nog op een speen?
Laat jij je opvoeden door een veel jongere vrouw dan jij? Dan ben je wel een watje......
Hoe kon ik ooit een man van 11 jaar ouder dan ik opvoeden?
Kan dus niet............. mijn man is dus behoorlijk wat ouder dan ik, waardoor hij zich soms als een vader gedraagt
Eerder andersom denken mannen als ze ouder zijn dan hun vrouwtje dat ze haar een beetje als kind kunnen behandelen, dat vind ik pas dom!
Dus als ik het goed begrijp... vind je het dom als mannen zich gedragen zoals die van jou, maar je vind dat hij dat zo moet doen omdat hij anders een watje is... en puur omdat hij ouder is luister je dan naar hem.. ook als het onzin is? Net als of wat extra jaartjes je automatisch wijzer maken.
Ik word iedere dag weer verder opgevoed door mensen jonger dan mijzelf. Ik luister, en leer. Zo heb ik dan misschien meer meegemaakt en geleerd dan iemand die 11 jaar jonger is, maar dat wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb.
Ik een watje? Haha. Ik zou zeggen: integendeel. Omdat ik, misschien in tegenstelling tot jouw man, niet te onzeker ben om te luisteren.