evelien, ik had bijna 1 liter verloren, en wel pilletjes gekregen tegen mijn lage HB, maar geen bloed. Al denk ik dat ik vele malen liever bloed krijg als ik echt zo'n laag HB heb, dan ooit nog bloed te geven bij de bloedbank, want van zo'n laag HB word je zo doodmoe, en dat kun je niet echt gebruiken als je net een baby'tje hebt gekregen. Maar ik heb nog nooit van iemand dichtbij gehoord die bloed kreeg, dus de kans is wel klein denk ik.
Vanmorgen de echo gehad, en ons kindje zat er nog prima

Ik vroeg haar of ze kan zien of het een jongetje of meisje is, voor de zekerheid zeg maar, en zij dacht hetzelfde te zien als de echoscopiste met de 20 weken echo. Dus da's wel extra zekerheid. Ze heeft het buikje opgemeten en dat was goed voor een termijn van 34 weken (ben nu 36 weken en 4 dagen), en ze schatte het gewicht tussen de 7 en 8 pond met 40 weken. Helemaal prima dus. Het is nog niet ingedaald, maar dat hoeft ook niet, zeker niet met een tweede. De bevalling even doorgesproken, maar we zien het gewoon allemaal wel weer. Ik heb wel gezegd wat ik graag wel en niet wil, en dat vond ze allemaal prima.
Ik merk dat ik zie vk bezoeken niet echt nuttig vind. Die echo was heel leuk hoor, maar verder...nu moet ik elke week vanaf nu, ik snap het wel, maar het hoeft van mij niet zo.
Ondertussen worden mijn lijstjes korter. Doordat de wasmachine het zo'n beetje heeft begeven 'moest' de bijkeuken helemaal schoon omdat de reparateur morgenmiddag komt, dus die bijkeuken is weer klaar

Straks nog even de stad in voor tule voor de traktatie van Jurian en eventueel stof voor een omslagdoek, maar dat is niet iets wat moet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...