Moderator: Moderafo's

liefje schreef:Siska of Rinske past er ook wel bij!

jansje1 schreef:Veerle dan?
 Al vind ik namen als Veerle zo lastig uit te spreken.
 Al vind ik namen als Veerle zo lastig uit te spreken. Vanmiddag lekker een middag shoppen met mijn moeder, de hopelijk laatste dingen kopen die nog in huis moeten zijn voor het kindje kan komen. En dat is toch ook wel erg lekker om samen te doen, zonder Jurian, al is hij best makkelijk, het is toch wel simpeler zonder buggy en kind dat toch in de gaten gehouden moet worden.
 Vanmiddag lekker een middag shoppen met mijn moeder, de hopelijk laatste dingen kopen die nog in huis moeten zijn voor het kindje kan komen. En dat is toch ook wel erg lekker om samen te doen, zonder Jurian, al is hij best makkelijk, het is toch wel simpeler zonder buggy en kind dat toch in de gaten gehouden moet worden.

MissF schreef:Ach, ajl, ieder zijn smaak tochAl vind ik namen als Veerle zo lastig uit te spreken.

.
 . .
.  .
.
 Dus allemaal leuke kleertjes uitzoeken, maar het niet zelf hoeven kopen, best leuk
 Dus allemaal leuke kleertjes uitzoeken, maar het niet zelf hoeven kopen, best leuk  

Sterretje schreef:Maar begin de doopnaam ALTIJD met de eerste letter van de roepnaam!

) wel duidelijk afgeleides van. Timon is Toon Willem Timotheus, Sylke is Aaltje Cecilia Elisa. De eerste twee namen zijn vernoemd (T. naar beide opa's, S. naar oma), de laatste naam hebben we gekozen vanwege de betekenis.
 ) wel duidelijk afgeleides van. Timon is Toon Willem Timotheus, Sylke is Aaltje Cecilia Elisa. De eerste twee namen zijn vernoemd (T. naar beide opa's, S. naar oma), de laatste naam hebben we gekozen vanwege de betekenis. Ik had 'vroeger' Elsa als naam voor een dochter, en dan van Elisabeth afgeleid maar manlief zei dat iedereen haar dan gewoon Elisabeth zou noemen omdat dat haar 'echte' naam is
 Ik had 'vroeger' Elsa als naam voor een dochter, en dan van Elisabeth afgeleid maar manlief zei dat iedereen haar dan gewoon Elisabeth zou noemen omdat dat haar 'echte' naam is   
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten