JHM schreef: Wel denk ik dat als je als Homo bid tot God dat je het zelf niet wilt, dat God er voor je is.
Anders niet?
Moderator: Moderafo's
JHM schreef: Wel denk ik dat als je als Homo bid tot God dat je het zelf niet wilt, dat God er voor je is.
Petra777 schreef:En hoe is Hij er dan voor je? Mijn beste vriend heeft juist dat gebeden, maar merkte niets van God hierbij...
Petra777 schreef:en zijn gevoelens zien worstelen
Petra777 schreef:Het nogal *** van God vinden dat Hij iets afkeurt wat die vriend het liefste wil.
Petra777 schreef:o, hij heeft heel wat afgebeden hoor, alle kanten op. Hij is erg gelovig en weet zelf ook dat God het afkeurt en juist
dat maakt het zo moeilijk. Als vriendin ben ik er voor hem, maar het echt begrijpen doe ik niet. Kan als hetero ook niet denk ik.
JeeWee schreef:Zal God niet weten wat goed voor ons is?
Denk jij dat ik 'per ongeluk' homo ben geworden? Toeval? Ik dacht het niet!
Ja daar noem je nogal wat, ik denk dat je vriend God liever kan vragen hem te helpen zichzelf te accepteren. Waarom God het afkeurt is voor hem misschien moeilijk, maar daar kun jij hem als vriendin vast mee helpen. Want jij weet zelf toch ook waarom God het afkeurt Petra
meribel schreef:JHM
Ik ben niet Petra, maar vraag me juist dat laatste erg af, waarom keurt God dat af? ( als dat zo is ) , ik begrijp heel goed waarom hij stelen, liegen, doden enzovoorts afkeurt, maar juist dit, hier begrijp ik het nut niet van...weet jij het wel?
Als God de man en de vrouw slechts had geschapen had om zich voort te planten, dan zijn alle alleenstaanden en alle mensen die geen kinderen kunnen krijgen dus mislukkelingen...JHM schreef:God heeft de man en vrouw geschapen om zich voort te kunnen planten.
JHM schreef:Een man en een man is iets tegen natuurlijks. Persoonlijk vind ik het ook vies. Excuus voor de verwoording, ik bedoel er niets mee, maar dat een man en een man intiem met elkaar zijn.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten