@ kamille: sterkte voor jullie vrienden..
@ TJ: bah wat vervelend zoiets..gelukkig moet je er binnenkort heen! maar als je het helemaal niet meer vertrouwt toch eerder aan de bel trekken hoor! pijn op de borstklachten... sterkte ermee!
Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Jannoek, wat een knap jongetje!
Lenny schreef:ff wat anders als babynieuws: hebben jullie nog tips voor het afleren van de fopspeen? Lieke krijgt em alleen in bed, en dan voor het inslapen, meestal ligt ie s'avonds als wij naar bed gaan al los naast dr mondje. Maar wil er eigenlijk helemaal van af. Op het bureau zeiden ze: gewoon tegen haar zeggen dat ie kapot is en een knuffeltje meegeven. Nu heeft ze altijd al 4 vaste knuffels in bed en ik vraag me af of ze het snapt als ik zeg dat de speen kapot is (ze is anderhalf).
Ook is ze superbang voor water... Ze durft echt alleen in haar eigen babybadje te zitten. We waren pas op vakantie en daar hadden ze zo'n groot ligbad, ze ging echt helemaal overstuur toen ze daarin moest. Ook als ik ze thuis in de douchebak wil zetten (die ik dan vol met water heb staan) gaat ze al gillen en nee,nee roepen. Ik weet niet goed hoe ik haar een beetje meer watervrij kan maken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten