Rogier schreef;
Een God(en) sluit ik niet uit, maar zoals we samen net hebben vastgesteld kan je er als mens niets over zeggen?
Als je een God niet uitsluit, waarom Hem niet zoeken?
En jij hebt vastgesteld dat een mens niets over God kan zeggen, maar anderen en ik niet,
God is er in vele levens en Hij heeft wat te zeggen over ons die geloven en door ervaringen
met Hem merken we dat Hij er is, altijd.
Alleen een god(en) heeft die kennis.
Een mens is wel degelijk instaat om kennis van God te hebben, dat is wat Hij juist graag wil.
Ik weet niet of ik gek ben, ik ben net zo hard van anderen afhankelijk in die zin om me dat te vertellen. Normaal is immers de aandoening waar de meestte mensen aan lijden.
Maar we kunnen vertellen wat we willen, maar als je het niet gelooft zal je niet verder komen,
misschien is dat je bedoeling om trachten te begrijpen hoe christenen denken, maar ik vraag
me af of je het begrijpen zal, je zult er je eigen interpretaties aangeven.
Niet maar mijn zintuigen is alles wat ik heb. Net als de rst van de mensen een geestelijke heeft ook geen 6de zintuig en is dus ook een mens.
Nog een mooi citaat: De mens is een spiritueel wezen, dat om werkelijk spiritueel te kunnen zijn
een lichaam nodig heeft.
Weet jij het onderscheid tussen onze ziel, geest en lichaam? ik niet!
Dus omdat jouw aardse ogen iets niet kunnen waarnemen bestaat het?
Je draait het om, jij kan God en het Hemels koninkrijk niet waarnemen en daarom kan het er niet zijn

Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.