@sophie ja ik kan het tot nu toe supergoed loslaten, al had ik inderdaad echt geen rekening gehouden met een ks. Had er wel wat over opgenomen in het geboorteplan, maar dat was gewoon om het maar genoemd te hebben.

scheelt denk ik wel dat ik me er wel goed op had voorbereid dat ik me moest overgeven, omdat je niet weet hoe een bevalling verloopt.. Toen de gyn het woord 'spoedks' riep schrok ik ontzettend, maar ik vind het prima. Anders kon het wel s heel anders afgelopen zijn met onze mooie man...
@liefie infuus is er uit inderdaad, heb ook geen morfine meer en gister is ook de katheter er uit gedaan. Hoop dat ik me vandaag kan douchen, dan voel ik me denk ik ook weer een ander mens

Floris doet het trouwens fantastisch. Hij moest vannacht zelfs wakker gemaakt worden voor zn voeding...

Liefie succes, ik ben heel benieuwd hoe het de komende we(e)k(en) gaat! Leef je nu niet heel erg naar de datum van inleiden toe? Dat had ik heel erg, en ik had daardoor ook het idee dat het hoe dan ook niet zelf zou zijn begonnen..
Alle andere zwangeren ook succes! Ik hoor hier eigenlijk niet meer, dus zal me snel in andere topics melden