Galateia schreef:@LauraC: hoe is het met papa weer thuis? Hoe vindt Michael het?
Sorry, helemaal overheen gelezen

Hier gaat het prima. Druk aan het klussen

Michael en papa is dikke mik, de hele dag is het 'even kussen', 'little cuddle'. Maar alleen papa en Michael want mama mag niet in de buurt komen....praten kan net maar zodra ik dichter bij papa kom dan Michael krijg ik te horen dat Michael 'eerst mag'

Hij gaat wel gewoon naar de psz dus dan hebben we tijd voor elkaar, 's avonds wat minder omdat Michael lang wakker blijft.Maar goed, is een fase. We hebben alledrie erg moeten wennen de eerste paar dagen. Michael dat er nu 2 ouders zijn, ik omdat er een 2e is om rekening mee te houden en papa omdat hij erg moe was (jetlag, 3 maanden lang nachtdienst) en omdat hij niet met 10 mannen in een tent zit maar met een vrouw en kind
Nog even stress gehad omdat hij door het gebeuren in Libie eigenlijk geen vrij meer zou hebben (ipv tot medio juni). Hij mocht kiezen om vanaf aankomende week of een maand in Italie de mankrachten in Libie te ondersteunen of een maand het kamp waar we eerst woonden te bewaken. Nu heeft hij kunnen regelen dat een collega 2 weken doet en hij ook 2 weken dus toch nog wat extra vakantie. Hij is wel woe en do daar voor training. Ook moet hij geopereerd worden aan zijn hand dus daar zullen ook wel wat dagen aan opgaan
Nou ja, al met al blij dat 'ie thuis is