Moderator: Moderafo's

Slik het nu 3 dagen maar vind het eigenlijk wel erg prettig spul.
  Slik het nu 3 dagen maar vind het eigenlijk wel erg prettig spul. Ik gebruik het maar gewoon kan volgens mij geen kwaad het is op basis van kruiden.
 Ik gebruik het maar gewoon kan volgens mij geen kwaad het is op basis van kruiden. 
  M'n man zag alles heel duidelijk, ik moest de echoscopisten op hun woord geloven
 M'n man zag alles heel duidelijk, ik moest de echoscopisten op hun woord geloven   
  M'n bekkembodem is ook nog pijn gaan doen vannacht, denk dat ukkie al heel hard druk uitoefent
 M'n bekkembodem is ook nog pijn gaan doen vannacht, denk dat ukkie al heel hard druk uitoefent   

Maar dan nog kon ik er weinig wijs uit worden zonder de echoscopiste.
 Maar dan nog kon ik er weinig wijs uit worden zonder de echoscopiste.   
  .
.
 En ik voelde ukkie heel hoog zitten.
 En ik voelde ukkie heel hoog zitten. 
 Gisteren had ik echt een rotdag. Mn man moet nog van alles doen en het schiet voor mijn gevoel allemaal voor geen meter op, dus raak lekker in de stress. Toen bedacht mn schoonmoeder ons een droger te geven. Heel lief en schattig, maar ik hoorde dat pas een uur voor ze m al kwamen brengen
 Gisteren had ik echt een rotdag. Mn man moet nog van alles doen en het schiet voor mijn gevoel allemaal voor geen meter op, dus raak lekker in de stress. Toen bedacht mn schoonmoeder ons een droger te geven. Heel lief en schattig, maar ik hoorde dat pas een uur voor ze m al kwamen brengen  Dus ja, toen moest natuurlijk mijn wasmachinehok eerst schoongeboend, dus heb ik in mn eentje de wasmachine eruit getrokken, op mn knietjes aan de sop...
 Dus ja, toen moest natuurlijk mijn wasmachinehok eerst schoongeboend, dus heb ik in mn eentje de wasmachine eruit getrokken, op mn knietjes aan de sop...  en toen heb ik een potje keihard zitten janken. Hopelijk is het vandaag wat gezelliger
 en toen heb ik een potje keihard zitten janken. Hopelijk is het vandaag wat gezelliger ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten