Moderator: Moderafo's

Maar ik wil wel iets origineels, misschien maar iets van een taart bakken ofzo met iets met muisjes, hmm, ik ga maar eens op internet zoeken.
 Maar ik wil wel iets origineels, misschien maar iets van een taart bakken ofzo met iets met muisjes, hmm, ik ga maar eens op internet zoeken.

Niet dat dat veel uitmaakt denk ik, maar ik voel me echt onwijs rijk dat we tot nu toe hiermee gezegend zijn! Het kan zo heel anders gaan en dat heb ik in mijn omgeving al vaak genoeg gezien...
 Niet dat dat veel uitmaakt denk ik, maar ik voel me echt onwijs rijk dat we tot nu toe hiermee gezegend zijn! Het kan zo heel anders gaan en dat heb ik in mijn omgeving al vaak genoeg gezien... Voel je je goed?
 Voel je je goed? Vind dat echt zo erg! Wordt er helemaal naar van! Maar ja...het hoort erbij
 Vind dat echt zo erg! Wordt er helemaal naar van! Maar ja...het hoort erbij 

waarschijnlijk istie snel weer verkocht
 waarschijnlijk istie snel weer verkocht   al leek het me dit keer wel lekker om hem juist lang te laten staan... maarja we zullen zien.
 al leek het me dit keer wel lekker om hem juist lang te laten staan... maarja we zullen zien.

heb nu iedere paar weken een andere 'tik' en opt moment dus stroopwafels
  heb nu iedere paar weken een andere 'tik' en opt moment dus stroopwafels   
  Gelukkig slik ik nu de emesafene en ik vind het echt superspul. Ben nog wel wat misselijk, maar hoef niet over te geven. En ik heb het gevoel dat het nu minder wordt....gelukkig maar!
 Gelukkig slik ik nu de emesafene en ik vind het echt superspul. Ben nog wel wat misselijk, maar hoef niet over te geven. En ik heb het gevoel dat het nu minder wordt....gelukkig maar! En ze vond het wel grappig volgens mij, dus ze heeft een uitspraak gedaan. Ben benieuwd of het klopt met 20 weken.
 En ze vond het wel grappig volgens mij, dus ze heeft een uitspraak gedaan. Ben benieuwd of het klopt met 20 weken. 

Plintjes langs de wasbak op onze slaapkamer en tapijttegels in de inbouwkast op de babykamer. Dan kan ik een spiegel halen en afschilderen bij de wasbak en kan ik de kast schoonmaken. De voortuin ligt ook nog helemaal braak, met ondertussen onkruid erin, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet meer gaat lukken helaas. Mijn man heeft de komende weken naast zijn gewone werk zo ontzettend veel reserveringen voor zijn bedrijf dat ik hem al amper zie, laat staan dat hij kan klussen. Maargoed, onze kamer en de babykamer kan ik zelf verder wel afmaken.
 Plintjes langs de wasbak op onze slaapkamer en tapijttegels in de inbouwkast op de babykamer. Dan kan ik een spiegel halen en afschilderen bij de wasbak en kan ik de kast schoonmaken. De voortuin ligt ook nog helemaal braak, met ondertussen onkruid erin, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet meer gaat lukken helaas. Mijn man heeft de komende weken naast zijn gewone werk zo ontzettend veel reserveringen voor zijn bedrijf dat ik hem al amper zie, laat staan dat hij kan klussen. Maargoed, onze kamer en de babykamer kan ik zelf verder wel afmaken.

Alleen nu vind ik het niet zo boeiend meer... kan er toch niks meer van maken. Alles is zo groot
 Alleen nu vind ik het niet zo boeiend meer... kan er toch niks meer van maken. Alles is zo groot   zie alleen maar vlagen in beeld...
 zie alleen maar vlagen in beeld...  (dus wat missf zegt herken ik ook
 (dus wat missf zegt herken ik ook  )
) 

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 124 gasten