Handig dat je ouders komen jannoek! Ik zou een beetje zenuwachtig worden, als de opvang nog niet rond is, maar goed dat jij dat niet wordt
Wat apart Dippie, dat zoiets dan pas ontdekt wordt. Hopelijk gaat het vanzelf weg.
Net voor de vakantie ging een collega met verlof, iemand die ik niet heel goed kende verder, maar ze ging met bijna 36 weken met verlof, bleek vandaag dat ze met precies 37 weken haar kindje al is geboren. Wow, dat lijkt me heel apart, die heeft dus echt heel kort verlof gehad. Maar wel lekker dat je dan niet hoeft te wachten wanneer het kindje nou eindelijk komt

Vanmiddag zag ik een supertrotse moeder buiten wandelen met een kinderwagen, helemaal blij steeds in die wagen te praten, en toen kreeg ik helemaal kriebels, dan heb ik er ook weer zo'n zin in! Heerlijk dat het nog maar een week of 6, maximaal 8 duurt. Dat is te overzien, zo lang kan ik nog wel mijn geduld bewaren denk ik
Op mijn werk vraagt ook iedereen hoe lang ik nog moet werken, en als ik zeg: nog bijna 2 weken, dan zijn ze allemaal verbaasd. Blijkbaar heb ik een dikke buik, al valt het mij nog steeds zo mee. Ik kan nog prima bukken enzo, al moet het soms op een alternatieve manier

en ook het werken gaat best. Al was het vandaag flink druk, erg veel heen en weer gelopen, en dat voel ik nu wel, maar da's een lekker gevoel, gewoon na een dag hard werken. Nog 3 gewone diensten, 1 BHV opfristraining en 1 roosterdienst te gaan, dat moet gaan lukken

Nu nog bedenken wat ik de jongeren ga trakteren. Misschien dat ik tijdens mijn laatste dienst wel gewoon een uurtje langer blijf zodat ik de middagkoffie meemaak en daar dan ook iets van cakejes met muisjes ga trakteren, dat is vast altijd goed. En mijn collega's wil ik iets trakteren tijdens de laatste vergadering waar ik bij ben. Bij Jurian had ik voor iedereen een zakje met chocoladeflikken, een roze en een blauwe, met een kaartje eraan. Maar ik wil nu wel iets anders. Iemand ook iets getrakteerd wat leuk was?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...