Als ik mijn kinderen zo in de box vond dacht ik altijd: oeps...had ik jou niet al op bed moeten leggen?

Maar ja dan lagen ze zo lekker, dus dan maar een rondje in de box slapen
Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Ah, wat schattig AG!
Ik kreeg pas van iemand de tip om voor een ringsling te gaan; iemand daar ervaringe mee?
TheKeimpe schreef:Wat voor "schatten" nemen jullie kinderen mee in hun broek(/rok)zakken? Net aan tafel zat onze oudste (5) even in zijn broekzak te rommelen.
Ik: "Hé, wat heb je daar?" (ik kan hier de intonatie niet weergeven, maar het was gewoon een belangstellende vraag, niet een vraag om hem op het matje te roepen)
Hij: "O, gewoon, een paar slakken..."![]()
Toch maar uitgelegd dat slakken liever buiten rondlopen...
Galateia schreef:Woehoe! Mijn kind gaat naar school! Mijn mooie bruine mannetje in een kleuterklas. Zo jammer dat je niet vanuit buiten naar binnen kunt gluren!
TheKeimpe schreef:Onze tweede gaat dinsdag ook voor het eerst... Die heeft er ook al veel zin in, maar vind het ook verschrikkelijk spannend.
Hebben ze bij jullie ook wel eens iets als een open-les-morgen? Dan kun je kijken! En mag je dinsdag niet mee? Bij ons mag je van 8:30 tot 9:45 mee op de eerste schooldag van je kind. (En hoera, dit keer mag ik waarschijnlijk, bij de oudste is mijn vrouw geweest.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten