Ik dacht dat dit al oud nieuws was...
Totaal niet belangrijk.
Moderator: Moderafo's
steenblokkiaan schreef:Homoseksualiteit is een gruwel in Gods ogen. Dat stel ik als eerste vast. Ten tweede stel ik vast dat onze JK lid is van een christelijke partij. Daar concludeer ik logischerwijs uit dat hij als christenpoliticus zijn geloofwaardigheid heeft verloren. Dat is de ambtelijke zijde. De persoonlijke zijde is dat hij zich van zijn zonden moet bekeren wil hij welgetroost kunnen leven en eenmaal zalig kunnen sterven.
steenblokkiaan schreef:Homoseksualiteit is een gruwel in Gods ogen. Dat stel ik als eerste vast. Ten tweede stel ik vast dat onze JK lid is van een christelijke partij. Daar concludeer ik logischerwijs uit dat hij als christenpoliticus zijn geloofwaardigheid heeft verloren. Dat is de ambtelijke zijde. De persoonlijke zijde is dat hij zich van zijn zonden moet bekeren wil hij welgetroost kunnen leven en eenmaal zalig kunnen sterven.
JeeWee schreef:Ik ben eigenlijk heel blij dat de achterban hem over het algemeen beoordeelt op zijn functioneren.
Tot op heden heeft hij vrijwel uitsluitend zeer positieve en bemoedigende reacties gehad.
Het iets van De Jager zelf moet uitmaken met zijn Schepper.
Zelf heb ik destijds ook best heel veel positieve reacties ontvangen van gemeenteleden en armen om de schouder.
Optimatus schreef:Ik ben benieuwd wanneer de SGP met een motie van wantrouwen jegens De Jager komt. Me dunkt toch dat de SGP in deze haar principiële intenties niet terzijde schuift voor een bete invloeds en gedoogmacht?
schelpje3 schreef:Maar jij bent geen minister![]()
RogierV schreef:Zou het rot vinden voor de SGP als ze echt van plan zijn dat te doen.
De gevolgen zijn denk ik desastreus voor de partij.
Worden ze keihard met de grondwet om de oren geslagen en de kamer uitgekiepert. Tenminste tot de volgende verkiezingen.
Galateia schreef:Laten we dan hopen, dat ze het doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten