Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Jannoek » 10 mei 2011 13:10

Wat ook handig is... Vanavond/vannacht en moegenavond en nacht is bij ons de snelwegoprit afgesloten, dus als ik dan naar t zh moet hebben we een klein probleempje ;)
En maandagavond en nacht zit de afrit naar t zh dicht, ook niet handig dus...

Ik zoume daar ook druk om kunnen maken ag, maar denk echt niet dat je zomaar iets hoort van de buren...

@vpk ja, ik gebruik dat ook.. Met in mn achterhoofd baat t niet, dan schaadt het (hoop ik ;)) ook niet..

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 10 mei 2011 13:19

oei, das balen! over zoiets zou ik ook helemaal in kunnen zitten... is er een andere handige route voor jullie?

vanaf hoeveel weken is dat ook al weer? en waar kun je zoiets kopen?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2011 13:23

Ha meiden!

Ik lees al lekker een tijdje actief mee hier, maar ga me nu eindelijk ook maar eens melden hier :)
Wij worden eind dit jaar, als alles goed mag gaan, ook papa en mama!!!
Alles gaat goed en hebben gister een mooi hartje horen kloppen en lief kindje zien spartelen ;)

Jannoek: succes met de laatste loodjes!!!
En Parkiet: Gefeliciteerd!!!
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 mei 2011 13:24

gefeliciteerd dippie!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 10 mei 2011 13:25

Gefeliciteerd Dippie! waneer ben je uitgerekend? Ik denk dat wij dan zo'n beetje gelijk op gaan of niet?

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 10 mei 2011 13:26

Gefeliciteerd, Dippie! Een fijne zwangerschap toegewenst!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 mei 2011 13:27

Nee we weten nog geen andere route.. De normale route is 12 minuten van deur tot deur, maar dat komt omdat wij zo de stad uit zijn. Elke andere route loopt door de stad en kost daarom sowieso flink meer tijd, hoewel dat s nachts wel meevalt waarschijnlijk..

dat caulophyllum kan je vanaf 37 weken gebruiken, ik heb het bij een apotheek besteld. Schipje weet er alles van en heeft er ook een document bij, wellicht vind je dat interessant om te lezen?

@dippie gefeliciteerd! Goede zwangerschap gewenst! Leuk ook dat het hier druk blijft :)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2011 13:28

Haha, wat gaat dat snel hier!! :) Dank jullie wel!! Ben aant werk, dus zal vanmiddag niet meer reageren, heb nu ff pauze.
Ik ben eind november/begin december uitgerekend. Vandaag 10wk5dg!
Afbeelding

Neeltje Jans
Mineur
Mineur

Berichtdoor Neeltje Jans » 10 mei 2011 13:28

Gefeliciteerd, Dippie!
Neeltje Jans

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 mei 2011 13:30

Leuk Dippie, gefeliciteerd! :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 mei 2011 14:52

Super Dippie! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van. Voel je je wel goed verder?

Oei, da's minder, Jannoek, dat de oprit/afrit dicht is. Tenminste, vaak ga je niet met de eerste wee al naar het zkh, dus is het denk ik wel fijn als je er snel bent. Hier hebben we 2 ziekenhuizen op een minuut of 20 rijden allebei. Al reden we bij de eerste bevalling midden in de nacht, en mijn man zei eerder al: ik kan het in 10 minuten als het moet. En dat was ook zo, als we niet door de politie tegen gehouden waren.

Ik vond tot de 7 cm ook prima te doen. Die laatste 3 gingen in een uurtje, en waren minder, en het persen vond ik sowieso niks. Ik ga echt met mijn vk bespreken dat ik dat niet meer op die manier wil eigenlijk. Maarja, je kunt het nooit voorspellen natuurlijk.

Vanmorgen was het hier grauw weer, geen regen maar niet echt lekker. Heb ik 2 uurtjes op bed gelegen, is het stralend weer :D Zo maar eens de tuin in
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 mei 2011 15:02

@Jannoek het had gekund natuurlijk dat je bevallen was :wink: Dat is minder dat de afslag dicht is moet je nu heel erg omrijden?

@Dippie van harte gefeliciteerd! Voel je je goed?

@MissF Hier is het ook super lekker weer geniet ervan!

Net nog wat inkopen gedaan ik heb 3 pakken kruidvat luiers gehaald ik hoor er zulke goede verhalen over ook van kinderdagverblijven die er zeer over te spreken zijn. En ze zijn tenminste niet zo duur.
Ook nog even een rolgordijn voor de babykamer gehaald hopelijk hangt mijn man hem vanavond nog even op is dat ook weer klaar.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 10 mei 2011 15:10

Lees al een aantal maanden mee hier op refoweb maar ga toch maar eens 'meepraten'.
Wij hopen eind november ook een kleine te krijgen. Ons eerste kindje!
Komende zaterdag hebben we de termijn-echo. Heb ondertussen al drie keer eerder een echo gehad dus hoop zaterdag het hartje weer te kunnen zien kloppen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2011 15:12

@Dippie, gefeliciteerd.

@Jannoek, dat wordt nog even spannend dan.

@juffie, ook jij gefeliciteerd.

Sjonge het is hier op RW ook echt een heuse babyboom aan het worden.

Donderdag ben ik alweer 20 weken. Sjonge voor m'n gevoel is het mega snel.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 mei 2011 15:17

Dippie: wat ontzettend leuk zeg!! gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap toegewenst!

Liefie: Hier ook al 2 pakken kruidvat luiers staan, daarna stap ik over op Lidl, is meteen een maatje groter maar uiteindelijk per stuk volgens mij wel goedkoper. En ik ga er nog steeds vanuit dat er een 'grote' baby geboren wordt die maatje 50 niet gaat passen...

MissF: Heb je er toen ook een boete aan over gehouden???
Hier reed de vk voor ons, netjes overal 50 en ik maar puffen: schiet nou op, geef nou gas. Maarja de baby kwam toch niet en er was geen gevaar oid dus we konden gewoon rustig doen hoor :roll: :lol:

Jannoek: Vervelend zeg, misschien kun je via google maps een route uitzoeken of heb je tomtom? Kun je vaak ook 'vermijd snelwegen' invullen.
Hopelijk heb je er geen hinder van en komt de baby netjes ervoor of erna.

Hier overigens wel de buurvrouw horen 'bevallen'... was wel grappig, we waren buiten en bij hen was de vk er. had ik al gezien dus wist dat ze bezig was. Buurvrouw zelf niet gehoord ofzo, tenminste niet noemenswaardig, maar wel de opmerkingen: je doet het goed, ga zo door, goed zo, doe je best etc. Was wel grappig :wink:
Ik vond het heerlijk om te neuriën tijdens het opvangen van de weeën, midden in de nacht dus ook gedaan maar ik geloof nooit dat ze dat gehoord hebben.

De witte doeken van de meiden heb ik allemaal in de bleek, vannacht wassen met vanish en dan kijken welke ik nog kan gebruiken en welke er weg kunnen (en een nieuwe lijst maken wat ik allemaal nog nodig heb. Niet veel in elk geval.

Wat leuk juffiejuf, welkom en gefeliciteerd!!! Leuk hoor!

Terug naar “Archief”